חברת דורסל, נותנת החסות הרשמית למשחקי גמר הגביע העולמי FIFA 2002 אשר יחלו במאי 2002, יוצאת בקמפיין פרסום טלוויזיוני לסוללות דורסל, בהשקעה של כ- 3 מיליון ש"ח.
הקמפיין, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום קשר בראל, יעלה לאוויר ביום ראשון, 5.5.02, ויימשך כחודש. כמו כן, ילווה הקמפיין בפעילות מאסיבית של קידום מכירות.
הסרט הופק בארה"ב ועבר אדפטציית סאונד ותרגום לעברית על-ידי הצוות הקריאטיבי במשרד הפרסום קשר בראל.
הסיסמא המובילה את הקמפיין:
"סוללות דורסל עובדות יותר, הרבה יותר".
טל פריבנר, מנהלת מותג דורסל, מוסרת: "דורסל ממשיכה את הצלחת החסות למשחקי המונדיאל - והפעם בקמפיין טלוויזיוני. השפן של דורסל חוזר לככב בסרטון טלוויזיה ברוח משחקי הגביע העולמי, תחת הסיסמא: "דורסל עובדת יותר, הרבה יותר". סרטון הטלוויזיה בא לבטא את עוצמתו של המותג דורסל והוא פונה לקהל צעיר ולחובבי כדורגל.
דורסל מפנה את מאמציה השיווקיים בעיקר כלפי צעירים, המהווים צרכנים "כבדים" של מוצרי אלקטרוניקה ומכשירי היי טק זוללי אנרגיה. כדורגל בכלל ומשחקי המנודיאל בפרט זוכים לפופולריות גבוהה בקרב בני נוער ומכאן נוצר הקשר הרעיוני בין משחק הכדורגל לבין סוללות דורסל."
על סרטון הפרסומת החדש של דורסל: הסרטון מתאר סיטואציה מעולם הכדורגל, משחק גמר הגביע העולמי בו מתמודדת קבוצת דורסל מול קבוצת המתחרים. השחקנים הינם שפנים על סוללות.
קבוצת דורסל מביסה את מתחריה בניצחון גדול של 5 שערים הפרש. הסרטון מסתיים בסיסמא: "סוללות דורסל עובדות יותר, הרבה יותר". אורך הסרטון: 20 שניות.
מי עומד מאחורי הקמפיין? משרד פרסום: קשר בראל
סופרוויזרית: טלי ארז
תקציבאית: נטלי פקרז-שטרן