X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם SAP
▪  ▪  ▪

SAP Labs Israel, מעבדת הפיתוח של חברת SAP בישראל, גייסה לשורותיה 138 אנשי פיתוח במהלך המחצית הראשונה של 2005, מרביתם מהנדסי תוכנה ואבטחת איכות.
בין המגויסים 22 סטודנטים מצטיינים למדעי המחשב והנדסת תוכנה אשר זוכים למלגה על סך 15,000 שקלים והאפשרות לבחור להמשיך לעבוד ב-SAP עם תום לימודיהם. הגיוס התבצע במסגרת הרחבת פעילות החברה ברחבי העולם בכלל, והרחבת הפעילות של SAP Labs Israel בפרט. במהלך ארבע השנים האחרונות גדל מספר עובדי SAP בישראל מ-45 עובדים ללמעלה מ-650.
מסע הגיוס, המגובה בפרסום מודעות דרושים בעיתונות ובאינטרנט נמצא בימים אלו בשיאו, וב-SAP מתכננים להמשיך ולגייס עד סוף 2005 כמאה עובדים נוספים. כל המגויסים יאיישו תפקידים מגוונים ביחידות הפיתוח של SAP ברעננה ובתפן.
"חשיבות הטכנולוגיה המפותחת ב-SAP Labs Israel מניעה את SAP להיערך בצורה הנכונה, ולהרחיב גיוס עובדים מיומנים, המתמחים בתוכנה ובפיתוחה", אומר ליאור רון, סמנכ"ל משאבי אנוש, SAP Labs Israel. "מספר האנשים החדשים המצטרפים לשורותינו הינו פועל יוצא של נפח הפעילות ומשקל המשימות המוקצה למרכז הפיתוח הישראלי של SAP.
תהליך גיוס הינו תהליך מורכב כשלעצמו, על אחת כמה וכמה כשיש לברור מתוך אינספור פניות את העובדים בעלי הכישרון המתאים ביותר למשימות הולכות ומתרבות. גיוס בהיקף כזה מציב בפנינו אתגרים מערכתיים רבים, ועל כן אנחנו נעזרים בשיטות הגיוס המתקדמות ביותר, ובמומחים המובילים בתחום ההון האנושי וההשמה, בכדי להתמודד בהצלחה עם אתגרים אלו".
עשרות אלפי לקוחות ומשתמשים נעזרים במוצרי הדגל של SAP, המפותחים במרכז המחקר והפיתוח שבישראל, SAP Labs Israel, ביניהם הפורטל הארגוני SAP Enterprise Portal, פתרונות ניהול שרשרת אספקה, ו-SAP Business One, תוכנת ניהול עסקי ופיננסי המיועדת לעסקים קטנים-בינוניים (SMB).
אודות SAP
SAP NYSE:SAP היא החברה המובילה לפתרונות תוכנה עסקיים. פתרונות SAP נותנים מענה לחברות מכל הגדלים, החל מעסקים קטנים-בינוניים ועד לארגונים חובקי עולם, בלמעלה מ-25 סוגי תעשיה שונים כגון הייטק, קמעונאות, המגזר הציבורי ושירותים פיננסיים.
באמצעות פלטפורמת SAP NetWeaver, פלטפורמה כוללת, חוצה טכנולוגיות וחוצה ארגונים לשילוב יישומים המעורבת בכל ממדי הארגון- החל מרובד האנשים, דרך רובד המידע וכלה ברובד התהליכים העסקיים, מועצמים פתרונות mySAP Business Suite כמו גם האנשים בארגונים ברחבי העולם בתעשיות שונות, ומשפרים את יכולת ההתקשרות בינם לבין לקוחותיהם ושותפיהם העסקיים, מפשטים תהליכים ומשיגים יעילות מרבית בשרשרת האספקה, תוך קיצור זמן ההגעה לשוק, יצירת קשרים טובים יותר עם הלקוחות וגידול ארוך-טווח ברווחיות. כיום ל-SAP יותר מ-91,500 התקנות תוכנה בלמעלה מ-27,000 חברות ב-120 מדינות ברחבי העולם.
ל-SAP חברות-בת בלמעלה מחמישים מדינות, והיא נסחרת בבורסות שונות בעולם, ביניהן NYSE והבורסה של פרנקפורט תחת הסמל SAP. אינטרנט: www.sap.com
SAP בישראל:
SAP Labs Israel
SAP Labs Israel היא חלק מגוף הפיתוח הבין-לאומי של SAP, הלוקחת חלק בפיתוח פתרונות ניהול שרשרת אספקה, פורטלים ארגוניים ופתרונות לשוק העסקים קטנים-בינוניים.
פתרונות ניהול שרשרת אספקה מסייעים בניהול המעבר משרשרת אספקה מסורתית לרשתות שרשרת אספקה אדפטיביות, המאפשרות לספקים, יצרנים, מפיצים ולקוחות לפעול יחדיו להגשמת מטרות משותפות. הפורטלים הארגוניים של SAP ממנפים את שיתוף הפעולה והפעילות הנבונה של הארגון על-ידי איחוד יישומים, ושיתוף מידע ושירותים, לשם השגת יעילות רבה יותר ברמה הארגונית.
חוויית השימוש ביישומי SAP, ובהם הפורטלים הארגוניים מועצמים באמצעות ה-NetWeaver, פלטפורמה כוללת המפותחת ב- SAP Labs Israel, לשילוב יישומים המעורבת בכל מימדי הארגון: לאורך- החל מרובד האנשים, דרך רובד המידע וכלה ברובד התהליכים העסקיים, ולרוחב - פלטפורמה חוצה טכנולוגיות וחוצה ארגונים. SAP Business One הוא פתרון הדגל של SAP לשוק ה- SMB.
SAP Labs Israel נמצאות ברעננה ובתפן, ועובדים בו למעלה מ- 650 עובדים.
SAP Manage היא הזרוע השיווקית של פתרון SAP Business One לשוק ה- SMB ברחבי העולם. כמו כן, מהווה SAP Manage מרכז בינלאומי של SAP לשירותי תמיכה והדרכה לתוכנת SAP Business One. מרכז התמיכה של החברה מספק תמיכה טכנית ללקוחות החברה בישראל ומהווה מרכז ידע עולמי.
www.sapmanage.co.il
SAP ו-Ness Technologies
נס טכנולוגיות (Ness Technologies) היא שותפה עסקית ונציגתה של SAP בישראל, האחראית על שיווק, מכירות, שירות,תמיכה, הדרכה, ולוקליזציה של mySAP Business Suite ופתרונות SAP אחרים בישראל. www.sap.co.il

תאריך:  11/07/2005   |   עודכן:  11/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il