המכללה האקדמית יהודה ושומרון באריאל יוצאת בימים אלו במסע פרסום תדמיתי רחב היקף, תחת הסיסמא: "אקדמיה פורצת דרך".
הקמפיין, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום "דרורי שלומי", בתקציב מדווח של 4.5 מיליון שקל, כולל: טלוויזיה (ערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 1), עיתונות ארצית, רדיו, אינטרנט, פעילות קד"מ ודיוור ישיר.
המכללה האקדמית יהודה ושומרון, אשר משנה את מעמדה בימים אלה ממכללה לאוניברסיטה, מעבירה באמצעות הקמפיין את ייחודה במחקריה, הפיתוחים ופריצות הדרך שלה בתחומים רבים. בסרטים אשר מלווים את הקמפיין מוצגים ארבעה מחקרים שנבחרו לשקף את המגוון האקדמי שמציעה המכללה ואשר, לדברי מנהלת השיווק והפרסום של המכללה עינת דיין, "תורמים לכלל החברה ונוגעים בכל אחד מאיתנו גם אמהות לחיילים ואפילו נשים בהריון".
המחקרים אשר נבחרו ללוות את הקמפיין הם: מחקר לפיתוח גבישים אופטיים המשנים את אורך הגל של קרני לייזר באמצעי ראיית לילה ובכך מונעים פגיעה בעייני חיילים, מחקר לפיתוח שיטה חדשנית לציפוי חלקים במנוע הרכב ואשר תאפשר ייצור מנוע קל יותר וחסכוני יותר בצריכת דלק, מחקר נוסף למכשיר פוליגרף חדשני הפועל ללא ידיעת הנבדק ומחקר לפיתוח שיטה אופטית אשר תוכל להחליף את צילומי הרנטגן לנשים הרות ואוכלוסיות אחרות הרגישות לקרינה מיננת.
קרדיטים-
מנהלת שיווק ופרסום: עינת דיין
מנהל קריאטיב: ארול רוננה
סופרוייזר: מיכל פולק
יח"צ: ניצה הולצמן-ענת בר לב יוניצמן יח"צ
המכללה האקדמית יהודה ושומרון היא המכללה הציבורית הגדולה ביותר בישראל,
הוקמה בשנת 1982, וכיום לומדים במכללה למעלה מ-8,500 סטודנטים, מתוכם למעלה מ-7,500 הלומדים לתואר ראשון ב-19 מחלקות לימוד ובמכינה הקדם אקדמית.
קמפוס המכללה משתרע על שטח של כ - 480 דונם.