קבוצת קרסו, יבואנית רנו לישראל, יוצאת לראשונה בקמפיין מהפכני ללא פרסומת. הקמפיין האינטראקטיבי יזמין משפחות ליצור, לביים ולצלם במצלמת וידאו את הפרסומת המשפחתית של רנו סניק, המיניוואן הקומפקטי המשפחתי של רנו ולזכות בפרסים, כאשר הפרס הראשון טיול משפחתי ליורודיסני ! בנוסף, במסגרת זו יוצאת רנו במבצע- רוכשים רנו סניק ומקבלים מצלמת וידאו של סוני וקורס צילום במתנה.
הקמפיין האינטראקטיבי, בהיקף של 1.5 מיליון שקל, יעלה ב-15 ליולי וימשך עד אמצע אוגוסט. קמפיין זה מתמקד בפעילות BTL אשר תיסוב סביב פעילות האינטרנט באמצעות חברת "WEBSENSE-Media“ במיניסייט מיוחד שהוקם לצורך המבצע:
הקמפיין יקבל תמיכה בפעילות קד"מ המנוהלת על-ידי חברת "יאללה" ב-4 מוקדים: סינמה סיטי ,קניון מלחה, גראנד קניון בחיפה וקניון רננים, שם יוצגו הרכבים ויחולקו גלויות השתתפות במבצע וילווה ביחסי הציבור "שטרן אריאלי". את הקמפיין יחתום אירוע חגיגי בסינמה סיטי בסוף אוגוסט בו יוכרזו הזוכים.
מיכל גיל, מנהלת מותג רנו בקבוצת קרסו אומרת כי: פעילות זו מהווה שלב נוסף באסטרטגיית רנו סניק נבנתה למשפחה, שמטרתה להדגיש את חווית הנסיעה של כל המשפחה בסניק.
רנו סניק הוא רכב משפחתי בעל תכונות המתאימות לקהל הילדים באותה מידה כמו לקהל הנוהגים, בזכות מרווח פנימי גדול, אביזרי פינוק גם לילדים היושבים מאחור, לצד בטיחות מקסימלית לנהג ולנוסעים. הרגשנו כי יצירת קמפיין אינטראקטיבי מבוסס אינטרנט המתאים לכל המשפחה, במיוחד בחודשי הקיץ, היה נכון במיוחד".