X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת עיניים
▪  ▪  ▪

ספורטאי עיוור מאזרביזאן אלוף העולם בג'ודו לנכים בעל מדליית זהב בג'ודו מאולימפיאדת הנכים באתונה 2004 הגיע לישראל לרשת "עיניים" כדי לבחון טיפול רפואי לעיניו
  • אלוף העולם נפגש היום ביוזמת רשת "עיניים" הרשת המובילה בארץ המתמחה בבריאות העין ובהסרת משקפיים עם הג'ודאית לשעבר יעל ארד במשרדה. זו היתה משאלתו הגדולה של האלוף הנכה בביקורו בארץ להיפגש עם יעל ארד.
יעל ארד העניקה לו בפגישתם בהוקרה גביע,עיטורים ומדליות אישיות שלה והזמינה את האלוף להשתתף היום במסגרת משחקי המכביה לאימונים של נבחרת ישראל בג'ודו. ד"ר דוד ישראלי מרשת "עיניים" המטפלת באלוף ואשר אירגנה את המפגש תירגם את כל השיחה מרוסית לעברית. הייה מאוד מעניין ובעיקר מאוד מרגש !
(מצורפת תמונה לאימייל זה של ד"ר דוד ישראלי מרשת "עיניים" יחד עם אלחאם זקיף האלוף ויעל ארד לשימושך לצד הידיעה).
אלחאם זקיף בן 25 מאזרביזאן, עיוור בשתי עיניו, אלוף העולם בג'ודו לנכים בעל מדליית זהב בגודו' מאולימפיאדת הנכים האחרונה באתונה 2004. הגיע היום לישראל במיוחד כדי לבחון טיפול רפואי לעיניו במרכז הרפואי "עיניים" בסניף הרשת בבית החולים אלישע בחיפה בניהולו של רופא העיניים ד"ר דוד ישראלי שהוא עצמו עולה וותיק מאוזבקיסטן.
רשת "עיניים" הינה הרשת המובילה בארץ המתמחה בבריאות העין ובהסרת משקפיים ולה 12 סניפים בפריסה ארצית. אלחאם זקיף הגיע במיוחד לארץ לאחר שאבדו כל תקוותיו לטיפולים להצלת מאור עיניו. הוא הגיע לארץ לאחר שהגיש באחרונה בקשה אישית מיוחדת לנשיא אזרביזאן בה סיפר על חלומו ורצונו העז להגיע לטיפול עיניים אך ורק בישראל ואצל ד"ר דוד ישראלי מרשת "עיניים".
הנשיא אישר את בקשתו ונתן לו את ברכת הדרך לפני הנסיעה לישראל. אלחאם זקיף החל לעסוק בג'ודו בשנת 1995 עוד בהיותו נער. בשנת 1998 התגייס לצבא ובמהלך קרב קשה במלחמת האזרחים באזרביזאן (בנגורנו קארבח) נפצע ונפגע קשה מקליע של רובה שעבר וחצה את ראשו וגרם לו מיידית לעיוורון מוחלט בשתי עיניו. לאחר שחרורו מהצבא ולאחר סדרת טיפולים רפואיים רבים חזר אלחאם זקיף לאהבתו הראשונה ספורט הג'ודו והחל לעסוק בג'ודו מקצועי לנכים.
מהר מאוד הוא זכה להכרה בינלאומית ולהישגים בינלאומיים רבים וחשובים בתחום בהם במדליית ארד באליפות העולם בג'ודו בקנדה , ומאוחר יותר בשנת 2004, במשחקים האולימפיים באתונה בהם זכה בתואר אלוף העולם בג'ודו לנכים ובמדליית זהב במשקל עד 100 קילו. אלחאם זקיף סיפר במהלך ביקורו ברשת "עיניים" בחיפה כי המשאלה הגדולה שלו כל השנים היתה להגיע למדינת ישראל כדי שרופא עיניים ישראלי יבדוק אותו.
ומשאלתו זו אכן התקיימה לפני מספר ימים כאשר נשיא אזרביזאן אישר וקיבל את בקשתו ואף עזר לו במימון נסיעתו לארץ ובכך מבקש אלחאם זקיף להביע את תודתו הגדולה לנשיא ארצו שאפשר לו את הנסיעה המיוחדת הזו לישראל. הוא גם מבקש להודות לד”ר ישראלי ולרשת "עיניים" על האירוח הלבבי ועל קבלת הפנים החמה והחום הרב שהרעיפו אליו בביקורו ברשת כאשר לבסוף הביע בהתרגשות רבה את תקוותו ומשאלתו האמיתית והכנה כי באולימפיאדה הקרובה בביגין' - סין יוכל לראות קצת בעיניו כדי שיוכל להשתתף ולקחת חלק בתחרויות מעבר לתחרויות הנכים גם בתחרויות הג'ודו הרגילות כספורטאי רואה לכל דבר.

תאריך:  13/07/2005   |   עודכן:  13/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il