X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נתן שרנסקי התראיין לגליון יום ו' של העיתון "מקור ראשון" טוען: עמרי שרון עמד מאחורי המהלך שחסם את דרכי לתפקיד יו"ר הסוכנות ראש הממשלה מנע את בחירתי מאחר שסירבתי ל"דיל", לפיו אמתן את התנגדותי לתהליך ההינתקות תמורת קבלת התפקיד
▪  ▪  ▪

"ברור שעמרי עומד מאחורי הכל. אני עצמי נכחתי בישיבה של הנהלת הסוכנות שבמהלכה אנשים מסביבי קיבלו ממנו טלפונים בדרישה שיתפטרו ויפנו מקום במליאה לזאב ביילסקי, שראש הממשלה רצה בבחירתו. אדם שישב לימיני באותה ישיבה אפילו צעק לתוך הטלפון 'עמרי, אני לא מתפטר'. לכולם היה ברור מה מתרחש, אבל כולם שתקו".
כך אומר ח"כ נתן שרנסקי, בראיון שיתפרסם בגליון יום ו' בעיתון "מקור ראשון". בראיון מאשים שרנסקי את עמרי שרון, כי היה בין אותם גורמים שחסמו את דרכו לתפקיד יו"ר הסוכנות, וכי כל המהלך נעשה עקב התנגדותו ל"דיל", לפיו הוא ימתן את התנגדותו לתהליך ההינתקות תמורת קבלת התפקיד.
שרנסקי אומר בראיון כי היה ברור לו ששרון יפעיל כוח, מאמצים וגורמים שונים כדי לחסום את דרכו לתפקיד יו"ר הסוכנות, "וזאת לא הנחה, זאת מציאות ברורה". כאמור, שרנסקי מפנה אצבע מאשימה לעבר רה"מ ובנו.
"פעם חשבתי שאני ושרון מסתדרים טוב אחד עם השני. אבל זמנים משתנים ואנשים משתנים. היום, כשהוא נעול לגמרי על ההינתקות, כנראה חשוב לו יותר שיהיו רק 'יֶסמֶנים' בכל מקום, ולא יהיה מי שיתנגד ויצפצף. אז ב'פורום החווה' החליטו ככל הנראה לקבור את שרנסקי, וכשמחליטים גם מבצעים", אומר שרנסקי על יחסיו עם ראש הממשלה.
שרנסקי לא מכחיש את ה'דיל' המפורסם שהוצע לו במשרד ראש הממשלה, לפיו הוא ימתן את התנגדותו להינתקות ובתמורה תובטח בחירתו ליו"ר הסוכנות. הוא מספר גם על רמיזות חוזרות ונשנות בנושא מצד מקורבים לראש הממשלה. לאחר שדחה את ההצעות ואת הרמיזות על הסף, קיבל שרנסקי מסר נוסף מאנשי שרון, שהפעם הבטיחו כי יסגרו איתו חשבון.
גם לאחר התבוסה שרנסקי אינו שולל את האפשרות להתמודד בעוד שנה על תפקיד יו"ר הסוכנות, עם תום הקדנציה של ביילסקי. שרנסקי אמר בראיון כי את ההחלטה הסופית, אם לשוב ולהתמודד על התפקיד, יקבל בהתאם להתפתחויות הפוליטיות, ובכללן, בהתאם למעמדו של שרון בעוד שנה - האם יכהן כראש ממשלה או ישא את התואר ראש ממשלה לשעבר.
בנוסף, מחמיא שרנסקי לשר האוצר, בנימין נתניהו, וקורא לו להפגין מנהיגות ולהוביל את מתנגדי ההינתקות ומציין, כי הנשיא בוש הודה בפניו כי הוא מבין את הלוגיקה שמאחורי התנגדותו לתוכנית ההינתקות.
שרנסקי סבור כי אחד הגורמים המניעים את ראש הממשלה היא העובדה כי התעייף מלהיות שנוא בכל העולם.

הראיון המלא יפורסם מחר, יום שישי, במוסף 'דיוקן' בעיתון "מקור ראשון".
תאריך:  14/07/2005   |   עודכן:  14/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
בצעד מפתיע, סירב בית משפט השלום ברחובות לאשר עסקת הטיעון שנחתמה עם הפרקליטות, וקבע נחרצות, כי: "בהסדר הטיעון המוצע, לא נשמר האיזון הראוי בין טובת ההנאה - המשמעותית - שהוענקה לנאשם - שויתורו מינימלי, אם בכלל - לבין האינטרס הציבורי"
נוה יוסף
כך מתאר השופט רובינשטיין את מעשיהם של שלושה צעירים אשר ערעורם נדון היום בבית המשפט העליון    יחד עם זאת מוצא השופט מקום להקל בעונשם של השלושה
מחלקה ראשונה
אמפיזמה פוגעת בעשרות מיליוני חולים בעולם ובאלפים רבים בישראל    למחלה אין טיפול תרופתי יעיל    בשיבא מתבצע ניסוי שמטרתו לבחון את יעילות הטיפול
הדר פרבר
אירופה ציינה את זכרם של קורבנות הפיגועים בלונדון בשתי דקות דומייה
מירב לוי
בעקבות לחצים שהפעילו נציגי ההסתדרות הוגיע ההנהלה על ביטול החלטתה וחזרה לשולחן המו"מ    מורוזובסקי: עגמת הנפש היתה נחסכת אילו ההנהלה היתה פותחת מיד במו"מ עם ההסתדרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il