X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
איסוזו טנדר טורבו דיזל העפיל לראש טבלת הטנדרים
▪  ▪  ▪

הטנדר של איסוזו השיג לראשונה בתולדות הענף את המיצובישי הנפוצה מאוד במקומותינו, מדגם 200 L (מאגנום בגירסת 4X4) - כך עולה מנתוניו הרשמיים של משרד הרישוי לרבעון הראשון של שנת 2002 (המגיעים מאוחר יותר מנתוני המסירות של יבואני הרכב).
עם 457 מסירות חלף הטנדר של איסוזו על פני הטנדר של מיצובישי (432 מסירות) וטויוטה מדגם האי-לקס (314 מסירות). מאזדה מסרה 113 טנדרים מסידרת B, ניסאן מסרה 63 טנדרים ושברולט וסוגרת את הטור המסחרי עם 7 טנדרים מפוארים מסידרת סיירה.
בכך העפילה חברת UMI, נציגת ג'נראל מוטורס ויבואנית איסוזו לישראל לראשונה בתולדותיה, אל המקום הראשון בטבלת מסירות הטנדרים.
היא הצליחה לדחוק, לראשונה בתולדות העידן החדש של הטנדרים המסחריים בישראל, את מיצובישי מבית השיווק של כלמוביל–כלמוטור. עם כל צרותיה של כלמוטור, זה בדיוק מה שהיתה צריכה עכשיו.
אין להקל דעת בעידן חדש זה, הוא החל רק לפני כעשר שנים, ומאז עלה ופרח. העוקץ בפריחה מתבסס על העובדה שכל הדגמים הכלולים בסגמנט מוכרים על-ידי השלטונות כרכב מסחרי, וניתן לקזז את מרכיב המע"מ שבמחירם.
הטנדרים המסחריים המודרניים מאובזרים באופן שאינו מבייש רכב פרטי, והם משמשים לפיכך גם את משפחתו של העוסק המורשה. מלבד יתרונם הפיננסי הם מצטיינים גם בבטיחות פאסיבית מעולה, נוכח גודלם וחוסנם. חסרונם המרכזי בנוחות הנסיעה, שהינה מן הסתם קשיחה וקופצנית יותר מרכב פרטי.
UMI גם סוגרת את הטבלה, שכן סדרת סיירה הינה מתוצרת החטיבה המסחרית של חברת האם, ג'נראל מוטורס. הסיירה מיוצרת בארה"ב, מולדת הטנדרים ("פיק-אפ"), אך תהילת העולם כבר חלפה לה, וכל יתר הטנדרים שבטבלת הרישוי הינם מתוצרת יפאן.
הטנדר איסוזו טורבו דיזל מוצע במגוון גרסאות: תא נוסעים ("קבינה") כפול 4x4 אוטומטי, תא נוסעים כפול 4x2 אוטומטי, תא נוסעים כפול 4x2 או 4x4 ידני, תא נוסעים כפול 4x2 אוטומטי ותא נוסעים רגיל 4x2 או 4x4 ידני.
בדגמי 2003 של איסוזו טורבו דיזל החדשים בוצעו מספר שינויים במפרט הטכני. בדגם בעל תא הנוסעים הכפול 4x4 אוטומטי במפרט DLX ישנה תוספת של פסי קישוט רכב ובמפרט LS, וכן התווספו כתוספות סטנדרטיות: פנל קדמי דמוי עץ מקומי מן היצרן וחלון שמש חשמלי אשר יותקן בארץ באתר ה-PDI וייכלל באחריות החברה.
אתר ה-PDI הוא אתר המסירה הראשי של החברה. אליו מגיעות המכוניות מהנמל, ובו הן עוברות הליך הכנה לקראת מסירתן ללקוח.
התקנת חלון השמש החשמלי בגג המכונית, מכוסה אמנם באחריות החברה, אך יש להתייחס אליו במשנה זהירות. התקנה שלא במהלך הייצור הראשוני עלולה לגרום לבעיות קשות של חלודה ונזילות מים.
יש לזכור גם כי האחריות מוגבלת בזמן, ובעיות החלודה נוצרות לרוב לאחר זמן.
המחירים לדגמי 2003 מפורטים בנפרד מהמע"מ הניתן לקיזוז ברכב מסחרי, והם נכונים לרגע זה. דגמי 4x2 נמכרים החל מ-102,900 שקל + מע"מ לדגם בעלת תא נוסעים רגיל, גיר ידני,ומחיר של עד 118,900 שקל + מע"מ לדגם בעל תא נוסעים כפול וגיר אוטומטי.
דגמי 4x4 נמכרים תמורת החל מ-107,900 שקל + מע"מ לדגם קבינה רגילה, גיר ידני - ועד ל-141,900 שקל + מע"מ לדגם קבינה כפולה אוטומטי 4x4 LS.

תאריך:  07/05/2002   |   עודכן:  07/05/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל איל
חשש כי בית הדין עלול לשמש נגד אזרחים ומנהיגים אמריקנים; מכה קשה לקופי ענאן ולאו"ם; מזכיר המדינה האמריקני, קולין פאוול: "ארה"ב אינה רואה עצמה כמחוייבת לאמנה, ולא תישא באחריות תחתיה"; נסיגת ארה"ב משמעותית מאוד גם לישראל
גיל איל
טים פורטיון היה אחד הפוליטיקאים הצבעוניים ביותר בהולנד; הומוסקסואל מוצהר שחרט על דגלו את מניעת ההגירה להולנד וכינה את האיסלם: "דת הפוכה"
בפיגוע במחנה יהודה נהרגו ארבעה ונפצעו עשרות
גיל איל
"זה יקרה. אולי בעוד 10 שנים, אולי בעוד 50 שנה, ואולי עוד 10 דקות. זה בלתי נמנע"
גיל איל
כך מפרסם העיתון USATODAY
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il