X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר התחבורה מקיים הבטחתו למנכ"ל המודח עמוס עוזאני
▪  ▪  ▪

שר התחבורה, ד"ר אפרים סנה יניח מחר (ד') אבן פינה להקמתה של תחנת רכבת שניה בעיר לוד.
התחנה החדשה תוקם בשכונת גני אביב בלוד ותשרת את תושבי שכונת גני אביב, איזור התעשיה המתוכנן במקום וכן את תושבי המועצה האיזורית עמק לוד.
רכבת ישראל החליטה על הקמתה של תחנה נוספת בעיר לוד, לאחר שהתברר כי תושבי גני אביב והמועצה האיזורית עמק לוד נאלצים לעבור מרחק רב אל התחנה היחידה הקיימת בעיר. בתחנה זו עוברות מדי יום למעלה מ- 200 רכבות.
מנכ"ל הרכבת הקודם, עמוס עוזאני, הצביע בפני השר סנה על הסכנה שבתחבורה המסילתית בעיר לוד. עם כניסת השר לתפקידו ערך עוזאני לסנה סיור בקוי הרכבת בגוש דן, והרחיק עד לעיר לוד. הקו לעיר מיושן ברובו, וזקוק אף הוא לשיפוץ דחוף.
בהתקרב רכבת השר ללוד, אמר עוזאני לשר כי מיד יבחין בתרחשויות מוזרות: אכן, כאשר הגיעה הרכבת למחסום המורד הראשון, זינקו כלי רכב וחצו את המחסום מתחת לאפה של הרכבת המתקרבת. צפירות ממושכות לא מנעו גם מנהגים במחסומים הבאים, לסכן את חייהם בעבור מספר דקות המתנה לפני הפסים.
רכבת השר ובכירי הרכבת עצרה בתחנת לוד, טרם שהסתובבה וחזרה לת-אביב. השר סנה המזועזע מחוויות הדרך, נעתר במקם לבקשת עוזאני לשקם את התשתית הרכבתית במקום. עתה מגיע שלב הביצוע המובטח.
התחנה החדשה תכלול אולמות נוסעים, מקומות המתנה לרכב ציבורי ומגרשי חניה "חנה וסע". בשלב הראשון תשרת התחנה כ- 2100 נוסעים ביום ועם הקמתו של אזור התעשיה המתוכנן במקום יוכפל מספר הנוסעים בתחנה זו. תחנת גני אביב תחובר לקו הרכבת ת"א – לוד- רחובות – אשדוד שהוא אחד מקווי הרכבת המבוקשים ביותר. מתחנת גני אביב ניתן יהיה להגיע גם לאזור באר שבע ולירושלים.
רכבת ישראל עוברת בתקופה האחרונה תנופת פיתוח גדולה, בכל הנוגע להשקעות בתשתית המסילתית, רכישת קרונות ומערכי קרונועים והקמת תחנות רכבת חדשות. בשנתיים האחרונות הוקמו או שודרגו למעלה מ- 20 תחנות רכבת בכל חלקי הארץ. בהם תחנת הרכבת בראש העין, תחנת האוניברסיטה בתל אביב, קיסריה, לב המפרץ וחוצות המפרץ בחיפה.
בטקס הנחת אבן הפינה שיתקיים מחר ישתתפו בין השאר יו"ר מועצת רשות הנמלים והרכבות, גד יעקובי, מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון, מנכ"ל רשות הנמלים והרכבות, עמוס רון ומנכ"ל רכבת ישראל, יוסי שניר.

תאריך:  07/05/2002   |   עודכן:  07/05/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
למשרד התחבורה התקבלו פניות מחברות תעופה זרות המתנגדות להגביל את פעילותן בשעות שנקבעו
יואב יצחק
במקביל הוחלט להגיש כתב אישום נגד אבינועם פינקלמן (יושב-ראש) ונגד חברת דלק וחברת-בת נוספת. החשד: אי מתן דיווח מיידי על מו"מ לקבלת זיכיון יבוא למכוניות פורד
עמוס באר
איסוזו טנדר טורבו דיזל העפיל לראש טבלת הטנדרים
גיל איל
חשש כי בית הדין עלול לשמש נגד אזרחים ומנהיגים אמריקנים; מכה קשה לקופי ענאן ולאו"ם; מזכיר המדינה האמריקני, קולין פאוול: "ארה"ב אינה רואה עצמה כמחוייבת לאמנה, ולא תישא באחריות תחתיה"; נסיגת ארה"ב משמעותית מאוד גם לישראל
גיל איל
טים פורטיון היה אחד הפוליטיקאים הצבעוניים ביותר בהולנד; הומוסקסואל מוצהר שחרט על דגלו את מניעת ההגירה להולנד וכינה את האיסלם: "דת הפוכה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il