השחקנית ההוליוודית מילי אביטל תמשיך להוביל, זו העונה השנייה ברציפות, את מסע הפרסום של רשת האופנה H&O.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר הדירקטוריון של רשת האופנה H&O , אביטל נבחרה זו העונה השנייה ברציפות להוביל את קמפיין הרשת לנוכח ממצאי סקרים שנערכו לאחר קמפיין קיץ 2005 מהם עולה כי היא משדרת ערכים התואמים את ערכי המותג H&O - אופנתיות וחדשנות. כמו כן עולה מהסקרים (נערכו על-ידי מידע שיווקי CI) כי קמפיין קיץ 2005 הינו אחד המוצלחים שבוצעו עד כה על-ידי הרשת, הבחירה במילי אביטל התגלתה כמצוינת והציבור מזהה אותה עם רשת H&O. כמו כן, מצביעים הסקרים על עליה במודעות הבלתי נעזרת לרשת H&O.
קמפיין חורף 2005 של רשת האופנה H&O ייעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי במהלך חודש ספטמבר ועלותו כ-5 מיליון שקל. הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, מודעות בעיתונים, שלטים בנקודות המכירה וקטלוג שיופץ בכמיליון עותקים.
רשת האופנה H&O מפעילה כיום 28 חנויות ברחבי הארץ ונמצאת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.