X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת תים
▪  ▪  ▪

חברת תים מחשבים ומערכות, מחברות האינטגרציה המובילות בתחומי מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע, זכתה בפרויקט תקשורת רחב היקף בכנסת ישראל, בעקבות הוספת האגף החדש. במסגרת הפרויקט, תשדרג תים את רשת התקשורת הקיימת בכנסת, במטרה לשפר את ביצועי הרשת וכמו כן תקים רשת תקשורת אקטיבית חדשה במבנה החדש. בתכנון רשת התקשורת החדשה השתתפה חברת הייעוץ אגניקס. היקפו של הפרויקט מוערך בכ - שלושה מיליון ש"ח.
רשת התקשורת החדשה אותה תתקין תים, תתבסס על מתגי תקשורת מאובטחים של Enterasys כולל מתגי שדרה (Backbone) מסוג Matrix 7 בחדר השרתים הנוכחי והחדש. חדרי השרתים יחוברו בניהם בממשק במהירות Gb10 לשניה. ריכוזי המשנה יחוברו בממשקי גיגה אופטיים למתגים הראשיים. משתמשי הקצה יחוברו לרשת בממשק במהירות Gb 10/100/1000 לשניה, בעזרת מתגי משפחת ה - C2 של Enterasys.
כל המתגים שישולבו בפרויקט זה תומכים בקביעת מדיניות אבטחה לפורט - Firewall Per Port. כמו כן תותקן ברשת מערכת שליטה ובקרה Atlas ותוכנות אבטחת המידע של Enterasys. במערך התקשורת תשולב מערכת ה-Dragon לזיהוי וגילוי התקפות IDS של Enterasys. מערכת זו מזהה התקפות ווירוסים ומעבירה את פרטי ההתקפה ואת כתובת ה IP של התוקף אל מערכת השליטה. פתרון זה הוא יחודי כיום ל-Enterasys
ציון עזרא, מנהל מגזר תקשורת ואבטחת מידע בתים מחשבים ומערכות: "הסף הטכנולוגי שעמד במרכזו של מכרז זה הינו מהגבוהים בעולם ולכן כל המוצרים שישולבו בפרויקט עונים על דרישות מחמירות להגנה ולמניעת זליגות מידע, התקפות ופעילות תוכנות ריגול".
ליאור דריי, מנהל פעילות Enterasys בישראל: "רשתות מאובטחות הופכת להיות צורך מובן וטבעי באבולוציית רשתות תקשורת. כמובילה עולמית בתחום, זוכה Enterasys להכרה בינלאומית ולהצלחה רבה גם בקרב מגזר הממשל ובפרלמנטים האירופאים כמו הספרדי, הצרפתי, הבולגרי הגרמני והרומני ומבינה שלמגזר הממשל מדיניות גבוהה ומחמירה מהרגיל. החלק החשוב ביותר בהצלחה זו הוא המימד האנושי, ותודות לכל העוסקים במלאכה: מנהלי החברות ומנהלי הפרויקט, היועצים ומקבלי ההחלטות".
קבוצת תים, מקבוצות המחשוב הגדולות בארץ, נסחרת בבורסת תל-אביב משנת 1983. בקבוצה למעלה מ-1,300 עובדים, כשמחזור השנתי שלה עומד על כ-160 מיליון דולר. חברת תים מחשבים ומערכות, פעילה בכל מגזרי המשק הישראלי ובכל תחומי המחשוב, ומתמחה במתן פתרונות מקיפים ללקוחותיה השונים, בכללם מערכות אחסון וגיבוי, זמינות מידע ו-DRP, מערכות Unix SUN, שרתי אינטל (HP, Dell), התמחות בפרויקטים בסביבת מיקרוסופט, תקשורת (,Huawei, Nortel Cisco, Enterasys), אבטחת מידע (CheckPoint, Symantec, Veritas, מק'אפי). בנוסף, מתמחה חברת תים במיקור חוץ (Outsourcing), המבוסס על תחומי הפעילות המוזכרים, ניהול פרויקטים, אינטגרציה ובפיתוח תוכנה ופרויקטים באמצעות בית התוכנה תים סופט.

תאריך:  24/07/2005   |   עודכן:  24/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il