אסם מעלה בימים אלה קמפיין תדמיתי חדש לסדרת עוגות השמרים הפופולארית. הקמפיין עולה לרגל השקת עוגות שמרים קראנץ' עליהן הכריזה החברה לאחרונה. הקמפיין, תחת הסיסמה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו מהבית" הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO והינו בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
בקמפיין החדש מציגים מסך חצוי בו מצד אחד מופיעה אישה עם סינר במטבחה הביתי ומהצד השני קונדיטור הבית של אסם, כאשר הקריין ברקע מספק הוראות להכנת עוגת שמרים. הקונדיטור אופה במרץ בעוד האישה מסתבכת בהכנה ויוצרת ענן קמח ומתעטשת. הבצק נמתח לה בין האצבעות, היא מתייאשת ומציצה אל הקונדיטור שמרוצה מעצמו. האישה מורידה את הסינר ויוצאת מהתמונה בעוד הקריין ממשיך ללמד את שלבי הכנת העוגה. ההתמקדות עוברת לקונדיטור כאשר להפתעתו האישה מופיעה במטבחו. האישה מושיטה את ידה אל העוגה החמה וטועמת בחיוך, כאשר הקריין ברקע אומר "הממ על המתכון... או שאפשר פשוט להשאיר את זה למומחים של "עוגות הבית" כי עוגות שמרים זאת המומחיות שלנו".
רונית ברמן, מנהלת השיווק של חטיבת המאפה מסרה כי "הקמפיין החדש נועד להעביר מסר לגבי המומחיות של אסם בהכנת עוגות איכותיות בטעם ביתי, ולהדגיש את נושא החיסכון בזמן ובמאמץ הנדרש באפייה. צרכנים רבים נמנעים מהכנת עוגות שמרים בבית מכיוון שנדרשת לכך השקעה רבה, כמו גם ניסיון וידע. לעומת זאת, עוגות השמרים של אסם מהוות פתרון טעים נגיש וזמין, המאפשר ליהנות ממוצר איכותי וטוב בטעם ביתי".
סדרת עוגות השמרים של אסם כוללת מגוון עוגות ביניהן: עוגת שמרים שוקולד, עוגת שמרים עם אגוזים, עוגת שמרים עם פרג, עוגת שמרים שוקולד אגוז ועוגות שמרים קראנץ' החדשות בטעמים פרג ושוקולד.
הקמפיין ימשך כשבועיים וחצי ויעלה בערוצים 2 ו- 10.
קרדיטים:
אסם:
מנהלת השיווק של תחום המאפה: רונית ברמן.
גיתם/ BBDO:
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג.
מנהל לקוחות: עדי כהן.
תקציבאי: מיכל רביב.
סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה : מיכל דבורצקי.
פלנר: ניר אפרימי.
סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט.
מנהל קריאטיב : ערן ברקן.
קופי: ניר פרח.
ארט: יגאל חזן.
מפיקה: מירב צור.
פלנר מדיה: שרית חבר.