חברת מקררי BEKO עולה בקמפיין על-גבי חבילת הפרסום החדשה של רפיד בהשקעה של 77,000 $.
חבילת הפרסום כוללת כ-30 מתקני פרסום חוצות הבנויים לגובה ושטחם 15 מ"ר רבוע. BEKO הוא הלקוח השני המפרסם בחבילה זו. הפורמט הראשוני הושק ביוני ביחד עם קוקה קולה ישראל בקמפיין כפר המוסיקה.
לדברי גיא רביד, סגן מנהל המכירות הארצי ברפיד: "הפורמט הייחודי של החבילה מתאים למקרר באופן מושלם. אין לי ספק כי BEKO יפיקו תועלות רבות מהחשיפה המיוחדת של חבילה זו".