בשבוע הקרוב השיקה חברת קרט ישראל, יבואנית PENTAX בישראל בקמפיין להשקת קו המוצרים החדש שלה בהיקף של כ-300,000 ש"ח.
במסגרת הקמפיין יושקו הדגמים הבאים: Optio S45 בעלת צג גדול במיוחד - "2.5, Optio 50 בעלת 5 מגה פיקסל ובמחיר של 1,200 שקל בלבד, Optio S5z בגודל כרטיסי אשראי ועובי 2 ס"מ וה- Optio WP המצלמה התת ימית הראשונה והיחידה מסוגה. משך הקמפיין, שהופק על-ידי קבוצת וילנאי שיווק, כשלושה שבועות.
הקמפיין יצא תחת הסיסמה "PENTAX - מתאימה למסגרת שלך", ויעלה באתרי האינטרנט השונים כגון: נענע, וואלה, YNET, Start, Rambler, Israland ו-Zahav.
קרדיטים:
מנהלת תחום אינטראקטיב: שריתה קוטק - בן נון
מנהל קריאטיב: תמיר פרבר
קרט ישראל, הינה החברה המובילה בתחום המיכון המשרדי והביתי, התוכנה והצילום תוך שימוש באמצעי טכנולוגיה מתקדמים. קרט, הנציגה בישראל של Canon, Minolta, PENTAXו- Adobe, משווקת מבחר גדול של מוצרי טכנולוגיה ומיכון עסקי, הכולל את מוצרי החברות המובילות בעולם, בתחומים הבאים: מדפסות, מכונות צילום, מכשירי פקס ומכשירים משולבים, סורקים, מצלמות מקצועיות, מצלמות דיגיטליות ומצלמות וידאו, מקרני מולטימדיה, מסכי LCD ומערכות ארכיב ממוחשב. בנוסף מעניקה חברת קרט, ייעוץ ופתרונות יצירתיים בתחומי גרפיקה, מולטימדיה והפקה מתקדמת, בהתבסס על סל מוצרי התוכנה והחומרה, לתחום הגרפיקה ולתחום העסקי. אתר החברה:
www.karat.co.il