X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

חברת אסם מגייסת את כוכבי "כוכב נולד", מכל העונות, למופע המיטב לקידום חטיף הביסלי. "כוכב נולד - המיטב" ייערך ב-8 בספטמבר, בהשקעה של 3 מיליון שקלים. באסם צופים כי המופע ירכז אליו כ-30,000 בני נוער וילדים.
נינט טייב, שי גבסו, עדי כהן, סשה גרישקוב, לירון לב, האחים צנחני שירלי לילו, שמעון טפטה והנבחרים מהעונה השלישית, יעלו על במה משותפת למופע המיטב של כוכב נולד.
על-מנת לקבל כרטיס למופע יש לאסוף 15 אריזות ביסלי (בכל גודל או טעם) ולהציגן בסניפי דואר נבחרים ברחבי הארץ. תמורת האריזות יינתן כרטיס למופע.
אירוע סוף הקיץ של ביסלי מלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 24, MTV, באינטרנט ובעיתונות הנוער שיעלה היום, ה-1 באוגוסט, 2005. הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום אריאלי Publicis, משלב את גריל וברבקיו, שתי דמויות האנימציה המוכרות של ביסלי - יחד עם כוכבי כוכב נולד, לירון לב, סשה גרישקוב והאחים צנחני.
ארבעת הזמרים הכוכבים מתמודדים בעצב עם הגעגועים לתהילה ממנה נהנו במסגרת התוכנית כוכב נולד - עד לרגע שבו פורצים למסך גריל וברבקיו, ומודיעים על המופע. בסיום הפרסומת, עושה החבורה כולה את דרכה במכונית - מצוירת - אל המופע החגיגי.
לדברי זהבה מרטונוביץ', מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם, "שיתוף הפעולה עם כוכב נולד עונה למאפייני קהל היעד של ביסלי. כוכב נולד פונה אל קהל יעד צעיר, מעודכן וחובב בילויים - בדומה לפרופיל צרכני ביסלי". על השילוב בין גריל וברבקיו, דמויות האנימציה המיתולוגיות של ביסלי, ובין הכוכבים אומרת מרטונוביץ' בחיוך כי "רק מי שמסוגלים לצלוח את התחרות הקשה של כוכב נולד - מסוגלים להתמודד עם כוכבים כמו גריל וברביקיו".
אתר האינטרנט WWW.BISSLI.CO.IL, שעולה לרגל המבצע והמופע, כולל מידע אינפורמטיבי לגבי "מופע: כוכב נולד - המיטב" ומציע מגוון הפעלות לגולשים, לרבות אפשרות לשלוח הזמנות מדליקות בעיצוב אישי לחברים למופע. המבצע יגובה גם בפעילות בנקודות המכירה ותקשור על גבי אריזות המוצרים.
חברת אסם מובילה את שוק חטיפי החיטה עם נתח שוק של 79% (נילסן, כספי, יולי 2005).
המבצע יתקיים בין התאריכים 1.8.05 ועד ה-8.9.05 או עד גמר המלאי.
קרדיטים:
אסם:
מנהלת שיווק חטיבת החטיפים: זהבה מרטונוביץ'.
מנהלת מותג: דנה אלון.
PUBLICIS אריאלי:
סמנכ"ל קראיטיב: מולי הלפמן
ארט: כרמון פלד
קופירייטר: שחר קיקוס
מפיקת משרד: אסנת אבן-איתן
סמנכ"ל מחלקת אסטרטגיה: עטרה בילר
פלנרית: מיכל עובדיה-עטיה
סופרוויזר: כרמית ריבלר
תקציבאית: עירית עציון
בימאי: גבעון שניר.
בימאי אנימציה: עופר משולם פי צ'י פוי

תאריך:  01/08/2005   |   עודכן:  01/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il