קמפיין "Your way Axe way" - זוכה שטרודל הזהב לחודש יולי 2005.
בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב, קמפיין החודש באינטרנט, זכה המותג אקס במקום הראשון. קמפיין האינטרנט "Your way Axe way” של AXE , שעלה באמצעות RedHead, הינו קמפיין ה-וידאו האינטראקטיבי הראשון בישראל המבוסס על תסריט מקורי וייחודי.
מחברת אביטל יוגב.קום המקיימת את התחרות, נמסר כי הקמפיינים המועמדים בחודש יולי היו מגוונים מאד, ויצגו גישות שונות בפרסום אינטראקטיבי. הזכייה של קמפיין AXE בשטרודל הזהב מעידה על המגמה ההולכת וגוברת כיום, ליצירת תכני וידאו ייחודיים המיועדים לאינטרנט המושכים את הגולש לשהות זמן רב יותר באתר.
שטרודל הזהב היא תחרות חודשית, המתמקדת בקמפיינים אינטראקטיביים, ומתרחשת כולה (כולל הגשת מועמדויות וכל תהליך ההצבעה) בזירת האינטרנט.
יוניליוור ישראל נכנסה לראשונה לתחום מוצרי הטיפוח לגבר עם המותג הבינלאומי - AXE, לפני כחמישה חודשים. ההשקה כללה סדרה של 6 דאודורנטים Body Spray, דאודורנטים המשלבים הגנה לטווח ארוך עם ריח מדהים, לשימוש בכל מקום בגוף שרוצים להרגיש רעננות וריח מצוין.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.