משרד הפרסום דחף אחד זכה בתקציב הפרסום של רשת נאטורפיל המתמחה בהסרת שיער לצמיתות. התקציב, בהיקף של 5 מיליון שקל, נמסר לדחף אחד לאחר שהנהלת החברה בחנה הצעות קריאייטיב ואסטרטגיה של מספר משרדי פרסום.
נאטורפיל הינה הרשת הותיקה והמנוסה ביותר בתחום הסרת השיער בישראל. מאז הקמתה פרסמה הרשת ברציפות באמצעי מדיה מגוונים, בהם עיתונות, רדיו ושלטי חוצות. הקמפיינים של הרשת לוו בחלקם על-ידי טאלנטים דוגמת הזמר שלומי סרנגה.
באחרונה החליטה הרשת לרענן את מערך הפרסום ובחנה הצעות של מספר משרדי פרסום. דחף אחד שזכה בתקציב צפוי להוביל קו פרסומי חדש לרשת, שמטרתו בידולה של נאטורפיל בענף הסרת השיער והפיכת שם הרשת לשם גנרי בתחום הסרת השיער. יצוין, כי נאטורפיל היא הרשת היחידה שעוסקת בתחום הסרת השיער שאינה מציעה ניתוחים קוסמטיים וטיפולים בתחומי הטיפוח האחרים.
דחף אחד ילווה את הרשת גם בטיפול בנקודות המכירה ובמרכז ההזמנות ויכשיר את אנשי המכירות בתחום אומנות המכירה והטיפול בהתנגדויות.
לדברי בעלי רשת נאטורפיל, שלמה שי, הבחירה במשרד דחף אחד התקבלה בזכות פרזנטציה מרשימה שהציג צוות המשרד: "התרשמנו מאוד מהעבודה והמקצועיות של דחף אחד, מדרך החשיבה שלהם והיצירתיות. אין לי ספק שביחד נקדם את נאטורפיל קדימה".
נאטורפיל מפעילה כיום 19 סניפים ברחבי הארץ ונמצאת במגמת התרחבות. הרשת מעסיקה 300 עובדים.
דחף אחד נמצא במגמת צמיחה והתחדשות שתחילתה ברה-ארגון שביצע המשרד לפני מספר חודשים. כיום מטפל המשרד בתקציבי הפרסום של החברה המרכזית למשקאות, "דיקלה" מקבוצת הבינלאומי הראשון, ספורט ורטהיימר, דובק, גלובוס גרופ, NORMANDEE, ערוץ הקניות, עיריית ירושלים ועוד.