X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בלייזר
▪  ▪  ▪

במסגרתו תצורף לגיליונות החגיגיים של בלייזר מפה של המקומות הכי הכי בתל אביב בצירוף כרטיס הטבות להנחות בלעדיות במקומות החמים בתל אביב דוגמת בלאומליך, סינמה סיטי ועוד...
השת"פ לרגל השקת הבושם החדש HUGO Energise
הוגו בוס ומגזין בלייזר חתמו הסכם שת"פ שיווקי לרגל השקת בושם חדש: HUGO Energise.
במסגרת השת"פ יצורפו ל-65,000 גיליונות יום ההולדת של בלייזר באוגוסט, מפות של ת"א עם הקו האדום של הוגו אנרג'ייז המסמן את המקומות החמים בעיר, בצירוף כרטיס "הוגו אנרג'ייז" המעניק הטבות בלעדיות למקומות החמים בעיר.
את מפת הוגו בוס בבלייזר ילווה קמפיין טיזרים שיגובה בסטריפים במגזין ובפרסום באתר של בלייזר באינטרנט בוואלה, נענע, ONE ולילה. הטיזרים באופי הקמפיין ילוו בהסברים לגברים מדוע כדאי לו לקנות את הוגו אנרג'ייז החדש.
נגה וימן, מנהלת השיווק של חטיבת הבישום של דיפלומט, מוסרת כי: "ירחון בלייזר נמצא מתאים מבחינת קהל המטרה של בשמי הוגו בוס והפלטפורמה מאפשרת חשיפה הוליסטית בכמה רבדים: מפת העיר, כרטיס הטבות, סטריפים וטיזרים באינטרנט. קהל היעד של בלייזר מתאים לקונספט של הוגו בוס שמתאר גבר חצוף, נועז, אורבני ובולט בשטח... בהשארת הקו האדום שבבקבוק הבושם, שהינו הקו האדום החוצה את העיר..."
בושם HUGO Energise הוא ניחוח פורץ אנרגיה, מעורר את הגוף והנפש, דינאמי, חצוף המלווה בחוויות חושניות. HUGO Energise מיועד לגברים שחיים את החיים על-פי החוקים שלהם ומפתחים סגנון אישי.
"בלייזר" הנו מגזין לגברים מבית "ידיעות אחרונות", המכיל כתבות ומדורים הבאים: כלכלה, פוליטיקה, תרבות, לייף סטייל, גאדגטס, חידושים טכנולוגיים, רכבי שטח, ספורט וספורט אתגרי, אופנה, גסטרונומיה, אופנועים, מבחני דרכים ומה שמעניין גברים ברוחם. קוראי "בלייזר" הנם בעיקר לגברים בחשיפה גבוה במעמד סוציו-אקונומי בינוני וגבוה: לחיילים, סטודנטים ואנשי עסקים. הירחון מופץ ל70,000 קוראים עובר גלגול של 2-3 ידיים ובעל שעור חשיפה של מעל 150,000 קוראים (מתוכם 40% נשים).
על חטיבת הבישום של "פרוקטר & גמבל"
חטיבת הבישום של 'פרוקטר & גמבל' הינה אחת משלוש חטיבות, המרכיבות את תחום "טיפוח היופי" ב'פרוקטר & גמבל', תחום, המגלגל מחזור שנתי של כ-12 מיליארד דולר, כשליש ממחזור המכירות של התאגיד. תחום הבישום כולל גם את המותגים האירופאיים והאמריקנים: 'הוגו בוס', 'לאקוסט', 'גוצ'י', 'ז'אן פאטו', 'יאממוטו', 'ג'יורג'יו בברלי הילס', 'לאורה ביאג'וטי'.

תאריך:  04/08/2005   |   עודכן:  04/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il