חברת "שריונית חסם" בפעם הראשונה בקמפיין טלוויזיה למגזר הרוסי בישראל. הסיסמא: "דלתות "סופר לוק" יהפכו כל אחד למיוחד".
חב' "שריונית חסם" יוצאת בימים אלו לראשונה בקמפיין למגזר הרוסי בישראל כולל סרט טלוויזיה שיוקרן בערוץ הרוסי ORT. הסיסמא: "דלתות סופר לוק" יהפכו כל אחד למיוחד". סרטון הפרסום בנוי על השאלה כי הרי אף אחד אינו מסכים לבגד אחיד וחד גוני כמו כולם - אז למה לא מפריע לך שדלת הביטחון בביתך סטנדרטית ודומה לדלתות של כולם. הפרסום יכלול כאמור את ערוץ הטלוויזיה ORT , רדיו רק"ע, עיתונות ומגזינים ברוסית.
משרד הפרסום: טוטאל פרומושן
תקציב: כ-500,000 ₪.
תקציבאית: מרינה כהן
קריאטיב: ולדימיר בנדרסקי
ארט: דמיטרי גרומקוב
קופי: טניה אלטרמן
הפקה: סופרנובה.