בעקבות הצלחת מבצע ה"נוק-אאוט" הראשון ביולי אשר כמעט ושילש את המכירות בארנה, מרכז הבילוי והקניות שבמרינה הרצלייה, הוחלט במרכז על "נוק אאוט" נוסף ששילש את המכירות, במהלכו ביקרו ב"ארנה" למעלה מ- 150,000 ישראלים.
ב"ארנה" צפו כי מעל 80,000 ישראלים יפקדו את המקום בסייל הגדול של הקיץ, אולם בפועל הגיעו בסוף השבוע האחרון כ- 150,000 מבקרים אשר שילשו את הפדיון היומי של המרכז. מנתוני "ארנה" עולה כי מספר חנויות במרכז הגיעו לפדיון של למעלה מ-80,000 שקל ביום, וחלק מהמסעדות הממוקמות לאורך המרינה הגיעו לפדיון של 70,000 שקל ביום.
מיכל בשור, מנהלת השיווק של ארנה: "בארנה מבקרים מדי שנה כשישה מיליון איש ואין אנו מופתעים ממספר המבקרים בסוף השבוע האחרון. יחד עם זאת, בסוף השבוע האחרון, במקביל ל"נוק-אאוט" ב"ארנה", התקיים שוק המעצבים המפורסם בתל-אביב, ולכן הצפי שלנו היה נמוך ושמחנו כי התבדנו".
עוד מסרה בשור: "זהו מהלך נדיר של מרכז קניות לערוך בתקופה כל כך קצרה שתי מכירות "נוק אאוט". ביצענו את המהלך לאחר מחקר שנערך בקרב לקוחותינו אשר אוהבים ומאמינים במבצעי מכירות".