X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אקסנצ'ר
▪  ▪  ▪

אקסנצ'ר (NYSE: CAN), חברת הייעוץ העסקי והשירותים הטכנולוגיים הגלובלית, הודיעה על תרומה של 2.9 מיליון דולר לקרן המחקר הרפואית באפריקה (AMREF) ליישום תוכנית הכשרה אלקטרונית חדשנית על מנת להרחיב את מספר האחיות המוסמכות בקניה.
התרומה כוללת 1.7 מיליון דולר במזומן וייעוץ ושירותים נלווים בשווי של 1.2 מיליון דולר הממנפים את יכולות ההדרכה האלקטרוניים המיוחדים של אקסנצ'ר. הייעוץ והשירותים הנלווים כוללים תוכנית להתמחות בניהול וכמו כן, תרומה של 14,500 שעות ייעוץ של אנשי מקצוע מאקסנצ'ר המספקים שירותי למידה והדרכה במיקור חוץ.
היציבות הכלכלית והחברתית של קניה, כמו של אפריקה בכלל, מאוימת במידה רבה על-ידי הגידול במפגעי הבריאות, בייחוד ההתפשטות המהירה של מחלות ברות טיפול וכאלו שאינן, כגון טרכומה ואיידס. אחד הפתרונות הבסיסיים במאבק בהתפשטותן של מחלות המלוות התנוונות חברתית וכלכלית הינה הספקה של תשתית רפואית בסיסית.
כיום, למעלה מ-85% מהאחיות בקניה רמת ההסמכה שלהם נמוכה מהרמה המקובלת והן לא הוכשרו בטיפול במחלות חדשות וכאלו שפורצות מחדש (כמו שחפת ואיידס). ההכשרה האלקטרונית שתספק אקסנצ'ר, תצייד את האחיות הללו בכישורים הנדרשים שאינם כלולים בהכשרתן הבסיסית, כולל ניהול אסונות, שיאפשר להן לתת סיוע באסונות מעשה יד אדם ובאסונות הטבע המוכרים בקניה כגון רעב.
נוסף על כך, התוכנית תכשיר אחיות במניעה ופיקוח על מחלת המלריה. כיום האחיות בקניה אינן מוכשרות לטיפול במלריה, המהווה את הסיבה העיקרית לתחלואה ולתמותה בקרב ילדים באפריקה. הילד הקנייתי הממוצע נדבק במלריה 4.5 פעמים בשנה ולמעלה מ-3,000 ילדים מתחת לגיל 5 מתים בכל יום ממחלת המלריה.
על אקסנצ'ר (Accenture)
אקסנצ'ר היא חברה גלובלית, המעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור-חוץ. החברה, המחויבת לחדשנות, מסייעת ללקוחותיה , עסקים וממשלות, להשיג ביצועים גבוהים.
עם מומחיות רבה בתהליכים תעשייתיים ועסקיים, משאבים גלובליים רחבים ומוניטין מוכח, אקסנצ'ר מניידת את כוח האדם, הטכנולוגיות והכישורים הנכונים, כדי לסייע ללקוחותיה לשפר את ביצועיהם.
אקסנצ'ר מעסיקה יותר ממאה אלף איש ב-48 מדינות ברחבי העולם, והכנסותיה בשנה הפיסקלית שהסתיימה ב-31 באוגוסט 2004, הסתכמו ב-13.7 מיליארד דולר.
למידע נוסף על פעילות החברה: www.accenture.com

תאריך:  10/08/2005   |   עודכן:  10/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il