היום הוכרזו העולים לסיבוב הסופי בתחרות מידס הבינלאומית של פסטיבל ניו-יורק, לפרסום ושיווק בתחום הפיננסי -כלכלי.
בין העולים לשלב הסופי משרד הפרסום גיתם BBDO עם הקמפיין לביטוח אופנועים אישי לחברת כלל "אם היו אופנועים גמישים כמו הביטוח שלנו".
בתחרות מידס השתתפות קמפיינים מ 31 מדינות ברחבי העולם ביניהם ארה"ב, גרמניה, אוסטרליה, הודו ועוד.
תוצאות התחרות הסופיות ינתנו ב-25 באוגוסט 2005.
מידס היא תחרות הפרסום והשיווק הפיננסית העולמית המתרחשת בניו-יורק, משתתפים בה מאות קמפיינים מכל העולם על בנקאות, ביטוח, קרנות נאמנות ונדל"ן.