X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם CA ישראל
▪  ▪  ▪

CA ישראל סיימה בימים אלו את תהליך קליטת עובדי השלוחה הישראלית של נטגריטי אשר נרכשה על ידה באוקטובר האחרון והם עוברים בימים אלו למשרדיה בהרצליה, בנוסף, החברה סיימה הקמה של מרכז הדרכה חדשני עבור לקוחותיה בהשקעה של מאות אלפי שקלים.
מרכז ההדרכה החדש של CA כולל שלוש כיתות מאובזרות במחשבים חדישים המשרתות עד 80 איש. כבר ביום פתיחת כיתות ההדרכה החדשות הן פעלו ללא תקלות ושרתו את משתתפי הקורסים השונים,
"במרכז ההדרכה מועברים לא רק קורסים מתקדמים התמקדים בסל הפתרונות הטכנולוגיים של CA אלא גם בנושאים ניהוליים הנדרשים כרקע והכנה לשימוש בכלים טכנולוגיים.
כך לדוגמא בין מגוון הקורסים וההכשרות המתקדמות מועברים גם הקורסים והסמכות ברמה הגבוהה ביותר בתחום אבטחת המידע - קורסי CISSP (היחידים בישראל), לצד קורסי ITIL וגם Certified Unicenter engineer ו-Certified Unicenter Architect שהינם ההסמכות הגבוהות בניהול מערכות מחשוב ארגוניות וניהול השירות" ציין צביקה אולקיניצקי סמנכ"ל חטיבת הפרויקטים וההדרכה ב-CA ישראל.
דני שמש, סמנכ"ל טכנולוגיות בכיר ציין כי "מרכז ההדרכה החדש מרחיב את האפשרויות ש CA מעמידה לרשות לקוחותיה ביכולת לשפר את תוצאות ניהול המחשוב הארגוני ולהגדיל את החזר ההשקעה בטכנולוגיה. המטרה העומדת לנגד עיננו היא לקוח מרוצה אשר יודע כי פתרונות CA מעניקים לו ערך עסקי הולך וגדל זאת תודות לשיפור המתמיד בכלים במתודולוגיה שאנו מציעים. אנו מאמינים כי שילוב נכון של טכנולוגיה, שירותי הדרכה ויישום מתקדמים מלווה במתודולוגיה מוכחת של CA מספק ערך מוסף אמיתי ללקוחות שלנו ותורם להצלחה העסקית של לקוחותינו בשוק הישראלי".
אודות CA:
חברת Computer Associates International Inc. NYSE:CA היא ספקית תוכנות הניהול הגדולה בעולם, מספקת תוכנות ושירותים לניהול, תפעול, אבטחה, אחסון, מחזור חיים ושירות המאפשרים שיפור היעילות, הביצועים והאמינות של מערכות מידע ארגוניות.
CA נוסדה ב-1976 משרדיה הראשיים ממוקמים באיסלנדיה, ניו-יורק. החברה משרתת לקוחות ביותר מ-140 מדינות. הסניף הישראלי הוקם ב-1988 ומונה כיום כ-300 עובדים העוסקים בתחומי מחקר ופיתוח, שיווק ומכירות הדרכה והטמעה.

תאריך:  14/08/2005   |   עודכן:  14/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il