רוית מצר (33) מונתה למנהלת תיקי לקוחות ומובילה את פעילות ההדרכה של סלע יוניברסיטי בחיפה ובצפון.
רוית בעלת תואר ראשון ושני במזרחנות (בהצטיינות) באוניברסיטת חיפה ניהלה בעבר את מחלקת האירועים במלון מוביל בחיפה במשך 4 שנים, את מחלקת ההדרכה בלשכת המסחר והתעשיה במשך 4 שנים ולפני כן ניהלה במשך חצי שנה את מחלקת תיקי לקוחות בחברת הדרכות אחרת בחיפה. רוית נבחרה להוביל את פעילות ההדרכה של סלע יוניברסיטי בצפון בשל הידע העשיר, הניסיון והכרותה את התחום, דבר שיביא למימוש הפוטנציאל והביקוש באזור זה לקורסים בענף ההיי-טק.
סניף חיפה והצפון, שהתרחב לאחרונה, מהווה מקור משיכה, עניין ומידע עבור לקוחות באזור המעוניינים להעשיר ולפתח את הכרותם עם מגוון נושאים בתחומים בהם מתמחה סלע יוניברסיטי, כגוף הדרכה מוביל.
אודות קבוצת סלע:
קבוצת סלע הוקמה ב-1990 ופועלת כחברה ציבורית בתחומי: הדרכה לתעשיית ההייטק, פיתוח תוכנה, הכשרת אנשי פיתוח, תקשורת, אבטחת מידע וניהול מערכות מחשוב. הקבוצה כולה מונה כ-עובדים ומספקת תמיכה כוללת ושירותי אינטגרציה לתעשיה בארץ בעולם. הקבוצה פועלת בישראל- בגוש דן, בירושלים, בחיפה ובחו"ל- בארה"ב, הודו, רוסיה וסינגפור. הקבוצה הוקמה על בסיס הרעיון של התמחות ושימוש יעיל במידע הנרכש בכל אחד מתחומי התמחותה.