אסם מעלה בימים אלה קמפיין תדמיתי חדש לסדרת עוגות הבית בטעמי פירות במהדורה מיוחדת לקיץ. הקמפיין, תחת הסיסמה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו מהבית" הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO והינו בהשקעה של כמיליון שקל.
בקמפיין החדש מציגים מסך חצוי בו מצד אחד מופיעה בחורה צעירה אוכלת מפירות העונה במטבח הביתי שלה ומהצד השני קונדיטור הבית של אסם. הבחורה מציעה לקונדיטור הבית פרי, כאשר לפתע המסך כולו מתמלא בפירות קייצים הנופלים לתוך קערת הקונדיטור ממנה הוא מוציא את עוגות הבית החדשות בטעמי הקיץ. ברקע הקריין מציג את שלושת הטעמים החדשים ואומר "כי עוגות זה המומחיות שלנו מהבית".
רונית ברמן, מנהלת השיווק של חטיבת המאפה מסרה כי "קמפיין העוגות החדש נועד להדגיש את המומחיות של אסם לגוון לקהל צרכנייה בתחום העוגות גם בעונת הקיץ ולתת מענה לצורך הגובר לעוגות איכותיות בטעמים חדשים התואמים את פירות העונה".
סדרת העוגות החדשות הינן פרי פיתוח חברת אסם, וייחודן הוא בשילוב טעמים מפירות העונה, שהוביל ליצירת עוגות בטעמים מגוונים: "עוגת משמש פירורים" המאופיינת בטעם פרי מתקתק, "עוגת אפרסק פסיפלורה פירורים" המשלבת בין טעמו המתקתק של האפרסק וחמצמצות הפסיפלורה ו"עוגת אגוזים שזיפים פירורים" עם ריבת שזיפים משובחת שבשילוב האגוזים מעניקה לעוגה מרקם עשיר.
הקמפיין יימשך כשבועיים ויעלה בערוצים 2, 10
קרדיטים:
אסם:
מנהלת השיווק של תחום המאפה: רונית ברמן.
מנהל מותג: תמיר רביץ.
גיתם/ BBDO:
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג.
מנהל לקוחות: עדי כהן.
תקציבאי: מיכל רביב.
סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה : מיכל דבורצקי.
פלנר: ניר אפרימי.
סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט.
מנהל קריאטיב : ערן ברקן.
קופי: ניר פרח.
ארט: יגאל חזן.
מפיקה: מירב צור.