X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

אסם מעלה בימים אלה קמפיין תדמיתי חדש לסדרת עוגות הבית בטעמי פירות במהדורה מיוחדת לקיץ. הקמפיין, תחת הסיסמה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו מהבית" הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO והינו בהשקעה של כמיליון שקל.
בקמפיין החדש מציגים מסך חצוי בו מצד אחד מופיעה בחורה צעירה אוכלת מפירות העונה במטבח הביתי שלה ומהצד השני קונדיטור הבית של אסם. הבחורה מציעה לקונדיטור הבית פרי, כאשר לפתע המסך כולו מתמלא בפירות קייצים הנופלים לתוך קערת הקונדיטור ממנה הוא מוציא את עוגות הבית החדשות בטעמי הקיץ. ברקע הקריין מציג את שלושת הטעמים החדשים ואומר "כי עוגות זה המומחיות שלנו מהבית".
רונית ברמן, מנהלת השיווק של חטיבת המאפה מסרה כי "קמפיין העוגות החדש נועד להדגיש את המומחיות של אסם לגוון לקהל צרכנייה בתחום העוגות גם בעונת הקיץ ולתת מענה לצורך הגובר לעוגות איכותיות בטעמים חדשים התואמים את פירות העונה".
סדרת העוגות החדשות הינן פרי פיתוח חברת אסם, וייחודן הוא בשילוב טעמים מפירות העונה, שהוביל ליצירת עוגות בטעמים מגוונים: "עוגת משמש פירורים" המאופיינת בטעם פרי מתקתק, "עוגת אפרסק פסיפלורה פירורים" המשלבת בין טעמו המתקתק של האפרסק וחמצמצות הפסיפלורה ו"עוגת אגוזים שזיפים פירורים" עם ריבת שזיפים משובחת שבשילוב האגוזים מעניקה לעוגה מרקם עשיר.
הקמפיין יימשך כשבועיים ויעלה בערוצים 2, 10
קרדיטים:
אסם:
מנהלת השיווק של תחום המאפה: רונית ברמן.
מנהל מותג: תמיר רביץ.
גיתם/ BBDO:
סמנכ"ל לקוחות: ערן גרינברג.
מנהל לקוחות: עדי כהן.
תקציבאי: מיכל רביב.
סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה : מיכל דבורצקי.
פלנר: ניר אפרימי.
סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט.
מנהל קריאטיב : ערן ברקן.
קופי: ניר פרח.
ארט: יגאל חזן.
מפיקה: מירב צור.

תאריך:  17/08/2005   |   עודכן:  17/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il