X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על האב השכול יצחק פרנקנטל, שכבר מזמן חצה את כל הקווים, ומשתף את עצמו בתעמולת האויב הטרוריסטי נגד מדינת ישראל ונגד עמה
▪  ▪  ▪

"מנהיג כריזמטי שבונה אומה, מנהיג ברמה של בן גוריון וג'ורג' וושינגטון" - על מי נאמר? מתי? ועל-ידי מי?
לא להאמין - את זה אמר אב שכול, יהודי-ישראלי, יצחק פרנקנטל שמו, שבנו, אריה צבי, נחטף ונרצח על ידי חמא"ס בשנת ב-1994, על "ידידו" יאסר ערפאת.
את הדברים הללו העתקתי מתוך מאמרו, "ערפאת, אני מאחל לך רפואה שלמה", שפורסם בשלושים באוקטובר 2004 ב"ידיעות אחרונות".
ואפילו אני, שחף מכל שמץ הערכה לדוד בן-גוריון (אף כי יודע, כי בלעדיו לא היו חבריו ויריביו מכריזים על מדינה), וגם מכיר היטב את כל משוגות השמאל הישראלי, קפצתי מעורי כיוון שנפגעתי.
ג'ורג' וושינגטון גדול באלפי מספרים על היו"ר המושחת של רשות הטרור והגניבה הפלשתינאית. וושינגטון היה אדם ישר-דרך, חייל טוב ואמיץ, מפקד גדול ועוד. בקיצור - כל מה שערפאת אינו, וגם לא יהיה בגלגולו העשירי.
איני מייחל למותו של יאסר ערפאת, כיוון שאיני יודע מה יועיל לנו ולמדינת ישראל מותו, ואף אחד (כולל לא המתחזים לחוזים מאנשי אמ"ן ושב"כ) אינו יודע מה יהיה ביום אחרי שאבו עמאר יפגוש את בוראו. אני מקווה, שריבונו של עולם יחכה לו עם 72 וירג'יניאנים חסונים (כמו וושינגטון. באנגלית - זה משחק מלים יפה), שיגמלו לו על כל רשעתו.
אני מפקפק במקצת בכל המידע, המועבר אלינו מ"יודעי-דבר". אכלנו מכפיהם כבר הרבה מאוד "לוקשים", והם לא יפסיקו להזיננו בחומר המתועב הזה. עובדה - גם המחדל במלחמת יום הכיפורים לא עצר אותם. בקיצור, עד שלא אראה בקבורתו, ואני מקווה, שאכן היא תימנע בירושלים (למרות שאיני סומך על חוסנה של ממשלת שרון למנוע זאת. עיינו בערך פייסל חוסיני) - לא אאמין.
אני משער, שעם מותו של יאסר, פרנקנטל יתיישר מיד לפי צלילי החליל של יורשי ערפאת במוקטעה. זה לא עניין של אמונה, אלא של עבדות נרצעת - של המוח ושל הנפש - שבמסגרתה פרנקנטל משתמש לרעה בזכרו של בנו, ופורט ללא הרף על היותו אב שכול.
קשה להתווכח עם אב שכול, אך פרנקנטל חצה כבר מזמן את כל הקווים, ומשתף את עצמו בתעמולת האויב. מאמרו ב"ידיעות אחרונות" לרגל מחלת "ידידו" הנערץ הנה עוד הזדמנות-פז עבורו, שבה הוא מנסה לפגוע בנחישות העם היושב בציון על מנת לקדם את ענייניהם של "ידידיו" ואת תעמולתם.
מערכת "ידיעות אחרונות" אף הגדילה לעשות, כדי להשפיע על קוראיה, וצירפה למאמר של פרנקנטל את תמונת בנו המנוח.
פרנקנטל אינו יחיד, אך הוא בולט גם בקרב חוצי הקווים מהשמאל - גם מפני שהנו דתי וגם מפני שאין לו גבולות בהזדהותו עם המחבלים.
בפסיכופתולוגיה ידוע הערך, "תסמונת שטוקהולם" - הזדהות של קרבן אלימות עם מי שהסב לו את אסונו (בסלנג המקצועי - המקרבן). הרבה מאוד חטופים, בני-ערובה ואסירים משוחררים גילו במהלך שביים, ובעיקר לאחריו הזדהות עם שוביהם. הבולטת בהם הייתה פטי הרסט, נכדת המיליארדר ואיל העיתונות האמריקני, שנחטפה בקליפורניה בתחילת שנות השבעים, והפכה לחברה פעילה בכנופיית חוטפיה השודדים מארגון SLA.

תאריך:  02/11/2004   |   עודכן:  02/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מני מזוז
נאום שנשא היועץ המשפטי לממשלה בכנס שדרות לחברה 2004, בנושא: "טוהר המידות והמאבק בשחיתות"
גל ברגר
אבו עלא קיבל לידיו את האחריות על מנגנוני הביטחון הפלשתיניים, בדיוק לפי דרישתן של ישראל ו-וושינגטון; הודעת הממשלה הפלשתינית מאתמול קוראת לאיחוד מנגנוני הביטחון; האם כבר ניתן לדבר על מחטף ציר עוקף ערפאת?
משה פייגלין
ד"ר ניצן יניב
גם לכתבי ופרשנים ואורחים בעיתונות אין הצעות מה יהיה ביום שאחרי ערפאת, וביום שאחרי תהליך ההינתקות. דומה שכולם מניחים שהעולם יפסיק להסתובב, עם לכתו של ערפאת ביום אחד בעתיד, או כמו שאמר רבין ז"ל: סמוך זה כבר נאלתר משהו
עו"ד אברהם פכטר
כמה סימלי ועצוב לסיים את החיים בהסגר או במעצר-בית; נפוליאון מת מסיבוך במעיים בסנט הלני עזוב, בודד וללא כוח שלטוני; ערפאת גסס שנים במוקטעה והוכרע ע"י סיבוך במעיים, אבל עם שרידי כוח פוליטי, שרידי גאווה של מנהיג פלשתיני הנלחם למען עמו עד הסוף - עצוב ופאתטי; ערפאת - שאף למות במדים - והוא יצליח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il