יוניליוור ישראל, המשווקת את דאב, ממשיכה לחזק את תחום הדאודורנטים ועולה בקמפיין פרסום לסדרת הדיאודורנטים החדשה של דאב, עם תמציות משי בניחוח רענן.
הקמפיין, בהשקעה של כ-200 אלף ₪, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי, יכלול מודעות בעיתונות ארצית, בעיתונות נשים ובמגזינים, תחת הסיסמא: "הקיץ הזה כולך משי".
הקמפיין מדגיש את יתרונם של הדיאודורנטים החדשים של דאב, המכילים תמציות משי, המעניקות תחושה יבשה ומטפחות את העור.
סדרת הדיאודורנטים החדשה של דאב כוללת מוצרים ייחודיים המכילים פרוטאין משי, המטפחים את עור בית השחי ומספקים מענה לצרכניות המעדיפות ניחוח דאודורנט מבושם. הסדרה מאופיינת בפקק בצבע זהב, והיא כוללת דיאודורנטים מסוג רול-און, ספריי וסטיק.
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב: שחר אריאל
קופי: ענבל ברק
ארט: שחר אריאל
סופרוייזר: חזי זמיר
תקציבאי: רן ברגמן
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.