X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
▪  ▪  ▪

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) מחזקת את תחום תה הקר לקיץ ועולה בקמפיין פרסום חדש לנסטי בהשקעה של כ-מיליון וחצי₪, תחת המסר "בכל העולם תה קר זה Nestea".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, כולל שילוט חוצות ורדיו אזורי, ונועד לחזק את מעמדו של המותג נסטי בשוק המשקאות הקלים, תוך המשך מיצובו כמשקה טעים, קליל, מרווה ומרענן.
יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג נסטי: "התה הקר הוא סגמנט עם פוטנציאל צמיחה מרשים, שגדל בשנה האחרונה בכלמעלה מ-50%. לאחרונה השיקה החברה טעם חדש- דיאט נסטי אפרסק שזכה אף הוא להצלחה רבה. כעת החלטנו לעלות עם קמפיין רחב היקף המדגיש את ערכי וייחודיות המותג בשוק המשקאות הקלים, תוך מיצובו כמשקה טעים, קליל, מרווה ומרענן".
שוק התה הקר בישראל נאמד בכ-30 מיליון שקל בשנה, כאשר מחצית מהצריכה של התה הקר היא בשוק הקר וכמחצית מהמכר בבקבוקי 1.5 ליטר. מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ עולה כי שוק התה הקר גדל מידי שנה בלמעלה מ-50%, כאשר נתח השוק של נסטי מהווה כ-75% משוק התה הקר בישראל.
בחודש מאי 2005 יצאה החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) במהלך שיווקי למותג נסטי Nestea, בהשקעה של כחצי מיליון שקל. במסגרת מהלך זה השיקה החברה טעם נוסף: דיאט נסטי אפרסק (פחות מ-2 קלוריות לכוס). כמו כן, חידשה ורעננה החברה את תוויות המותג, החליפה את צבעי הפקקים(על מנת ליצור בידול מובהק לטעמים) והובילה פעילות קד"מ בנקודות המכירה.
נסטי הוא משקה תה קר שמשווק בישראל על-ידי החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), הזכיינית בישראל של חברת BPW שהיא תאגיד עולמי בבעלות קוקה-קולה ונסטלה. המשקה מיוצר וממולא ללא חומרים משמרים ומבוסס על תמציות תה, טעם וריח טבעיות ומאופיין בטעם עדין ומתוק. המשקה והאריזה עוברים תהליך פיסטור מיוחד המעניק עמידות רבה ובטחון לאורך זמן. רכיבי המשקה כולל המים עוברים טיפולים מיוחדים ההופכים אותם לנקיים ובטוחים. נסטי משווק בישראל בטעמים הבאים: אפרסק, לימון ודיאט נסטי אפרסק, בבקבוקי 1.5 ליטר ו-0.5 ליטר.

תאריך:  21/08/2005   |   עודכן:  21/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il