X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת Cellact
▪  ▪  ▪

חברת Cellact השיקה את מערכת ה-Guardian - כלי שירות לקוחות חדשני עבור מפעילים סלולאריים, המאפשר סינון תכנים והודעות ספאם על-פי בקשת המנוי. המערכת מאפשרת לאנשי שירות הלקוחות של המפעיל הסלולארי ואף למנוי עצמו, להגדיר בדיוק אילו סוג תכנים הוא מעוניין לקבל, לפי קטגוריות ו/או פרטנית, ואילו תכנים הוא מעוניין לחסום מלהגיע למכשיר הנייד שלו.
נושא חסימת הודעות ספאם וכן סינון תכנים הינו צורך ההולך וגובר בקרב מפעילים סלולאריים בכל העולם. אם התגברות השימוש במדיית ה- SMS וה- MMS ככלי שיווקי, גדלים והולכים גם המקרים המתפרסמים בעולם בהם נעשה שימוש במדייה זאת לשליחת מידע שיווקי ללא אישור המנוי הסופי. המפעילים הסלולאריים אשר מגדילים את ההכנסות מתעבורת ההודעות נדרשים למציאת פתרונות הנדסיים על-מנת לשמר את האמינות של כלי שיווקי זה בעיני המנוי הסופי ולמנוע ממידע לא ראוי מלהגיע אליו.
נושא נוסף אשר הולך וצובר תאוצה בקרב מפעילים סלולאריים בעולם עם החדרת שירותי הדור ה-3, הינו פתיחת לקוחות מורשים בלבד לשירותי תוכן למבוגרים וחסימת קטינים מקבלת תוכן זה.
גם בארץ הוגשה הצעת חוק למניעת דואר זבל, ובפרט הודעות SMS לא מורשות, לאישור וועדת השרים לענייני חקיקה בראשות שרת המשפטים, ציפי לבני, וצפויה לעלות להצבעה כבר במושב הקיץ הנוכחי של הכנסת.
לקוחותיו של מפעיל סלולארי אשר יתקין את המערכת יוכלו לקבוע בעצמם את סוגי התוכן בהם הם מעוניינים ולחסום את עצמם מהתכנים אותם הם אינם מעונים לקבל. לקוח יוכל לשלוח הודעה ישירות מהמכשיר עם מילת הקוד "STOP" למספר הקיצור אשר מימנו נשלחו אליו ההודעות ומעתה והלאה יהיה הלקוח חסום לחלוטין להודעות מאותו מקור ללא תלות בספק התוכן וללא צורך בביצוע שום שיחה למוקד שירות לקוחות של המפעיל הסלולארי.
עקרון זה, של שליחת מילת הקוד STOP, הינו חלק מסטנדרט עולמי התחום הודעות ה- SMS אשר מקודם על-ידי גופי תקשורת עולמיים ובראשם ה-ICSTIS - המועצה העצמאית לפיקוח על סטנדרטים בתחום שירותי הטלפוניה האנגלית ([קישור])
לדברי גל בירן, סמנכ"ל השיווק בחברת Cellact, "המערכת מהווה כלי אסטרטגי עבור המפעיל הסלולארי בכך שהיא מאפשרת לו להציע למנוייו כלי עצמי לחסימת הודעות שמגיעות אליו ומטרידות אותו. בעזרת מערכת ה-Guardian יוכל כל מנוי בצורה קלה וידידותית לקבוע אילו הודעות יגיעו למכשיר הנייד שלו ושל משפחתו ואילו הודעות יחסמו".

תאריך:  21/08/2005   |   עודכן:  21/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il