X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תלמה
▪  ▪  ▪

פורטל הילדים והנוער - Tipo, מקים בשיתוף עם תלמה מקבוצת יוניליוור את האתר www.shugi.co.il, המוקדש ל"שוגי בריבוע" שמשיקה תלמה בימים אלה. האתר החדש יעלה לאוויר ב-28 באוגוסט ופעילותו תימשך ארבעה חודשים.
האתר החדש www.Shugi.co.il יכלול מגוון פעילויות ביניהן: משחקים, תחרויות, הורדות מיוחדות לתוכנות MSN מסנג'ר ו - ICQ, משחקי הפעלה וקריוקי, מערכת ברכות לעיצוב עצמי ומשחקים אינטראקטיביים מול ילדים אחרים. האתר נבנה והוקם על-ידי פורטל הילדים - Tipo המתמחה בסקטור הילדים והנוער בארץ. האתר Shugi ופורטל Tipo פועלים באופן עצמאי ונפרד זה מזה כאשר בכל אחד מהם, נמצאת הפנייה לאתר השני. האתרים מעורבים זה בזה מבחינת תכנים ומבחינת הפרסום בהם.
"ב - Tipo מתקיימת אינטראקציה רצופה ויומיומית עם 120 אלף ילדים ביום" מוסר שי בלוך, מנהל פורטל Tipo. "אותה כמות מדהימה של ילדים נהנים מהתכנים שהאתר מציע ובמקביל, נחשפים למוצרים או לשירותים שהאתר מפרסם. כל מוצר, כדוגמת "שוגי בריבוע" של תלמה, זוכה ב - Tipo לחשיפה יומיומית עצומה שאין כדוגמתה בקרב אוכלוסיית היעד הממוקדת של הילדים והנוער".
דורון זילברשטיין, מנהל שיווק תלמה, יוניליוור ישראל: "הקמת אתר שוגי בשיתוף עם פורטל Tipo מהווה שלב טבעי ומתבקש במסגרת השקת המוצר החדש לילדים "שוגי בריבוע". בחרנו לחבר את שוגי, כמותג מוביל בתחום הילדים, עם פורטל Tipo בשל מומחיותו והיכרותו העמוקה עם עולם הילדים והנוער בישראל, מתוך מטרה לספק לילדים חוויות מהנות, כדוגמת משחקים ותחרויות, שישלימו את ההנאה מצריכת המוצר".
אודות Tipo
פורטל האינטרנט Tipo הנו אתר הילדים והנוער המוביל בישראל עם מעל ל- 120,000 ילדים שונים המבקרים בו מדי יום. Tipo מתמקד בתכנים, ערוצים ופעילויות קהילתיות ממוקדות לילדים ונוער בלבד בשילוב תוכנות המסרים המיידיים הפופולאריים כל כך אצל הנוער בישראל כגון MSN מסנג'ר ו-ICQ.
אודות שוגי
מותג שוגי של תלמה הוא מותג מוביל ואהוב על ילדים. שוגי הנו דמות ותיקה ומוכרת, שעובר בימים אלה רענון לדמות אופנתית יותר, ספורטיבית ואנרגטית. תחת מותג שוגי מושקים בימים אלה שני מוצרים חדשים: האחד, שוגי בריבוע - ריבועי דגנים בטעם דבש, עשירים בסיבים תזונתיים ובסידן והאחר שוגי שליש פחות סוכר.

תאריך:  22/08/2005   |   עודכן:  22/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il