X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה קולה
▪  ▪  ▪

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) עולה בקמפיין חדש למותג קוקה-קולה המדגיש את "החוויה הסנסורית".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח יעלה בערוצי הטלוויזיה 10,2 ובבתי הקולנוע, יתמקד בהעברת התחושה המיוחדת מחוויית השתייה, תוך העמדת
המוצר ככוכב הסרט. בקמפיין השתתפו הדוגמנים סיגל כהן, יוני וולף, שרה ג'י ויוג'ין.
קמפיין זה הינו המשך לסרטי “best” שהתמקדו בהעברת תחושת הגירוי מחווית השתייה תוך העמדת המוצר ככוכב הסרט. לקמפיין הנוכחי התווסף אלמנט אנושי היוצר אינטראקציה בין האנשים למשקה. גם בסרטים אלה הדגש הוא על חוויות סנסוריות הממחישים את אופי המשקה קוקה-קולה: בטעם, במראה, ברחש, ועוד.
טכניקת הצילום הייחודית שיצרה את תחושת הגירוי ואת נקודות המבט הלא שגרתיות נעשתה בעזרת מצלמות מיוחדות המצלמות 500 תמונות בשניה (זאת לעומת 25 תמונות בשניה שאנו רגילים לראות בסרט טלוויזיה סטנדרטי) טכניקה זו איפשרה העברת תמונות תקריב בלתי רגילות.
הקמפיין החדש מציג 4 סרטים קצרים, בני 15 שניות כל אחד, אשר יתייחסו לתכונות שונות של המשקה וימחישו את תחושת, הכיף, ההנאה והסיפוק שהאנשים בסרט חווים.
שלי מלצר, מנהלת מותג קוקה-קולה: "הקמפיין החדש מדגיש את החווייה הסנסורית בשתיית קוקה-קולה. הצילומים נערכו במשך יומיים ושילבו טכנולוגיות מתקדמות וצילומים מיוחדים. סרטונים אלה מדגישים את הקונספט האולטימטיבי: "קוקה-קולה טעם החיים".
קרדיטים:
מנהלת שיווק קוקה-קולה: אורלי קליין דגן
מנהלת מותג קוקה-קולה: שלי מלצר
משרד פרסום: דחף אחד
מנהל קריאטיב: גיא נתיב
צוות קריאטיב: גיא נתיב, תמר דביר
סופרווייזרית: איילת גריל
תקציבאית: דפנה צ'רני
חברת הפקה: קדישזון
במאי: רם ברוך
צילום: דני שניאור
רכש מדיה:קראט מדיה 1

תאריך:  23/08/2005   |   עודכן:  23/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il