פרוקטר אנד גמבל, יצרנית אבקת הכביסה אריאל, אבקת הכביסה הנמכרת ביותר באירופה ובישראל, משיקה בימים אלה את "אריאל החדשה" - אבקת הכביסה, המתקדמת ביותר אי פעם.
אריאל החדשה, מצוידת בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת לה להסיר כתמים קשים, כגון כתמי שוקולד, גם במים קרים, פעולה, שאבקות הכביסה המתחרות אינן מצליחות לעשות. היתרונות של האפשרות לכבס גם במים בעלי טמפרטורות נמוכות (30 מעלות), הנן השמירה על איכות הבגד לאורך זמן- ממש כמו חדש וכן מניעת קימוט הבגד בעת הכביסה ושחיקת הסיבים של הבגד.
במסגרת שדרוג האבקה הוספו אינזימים וחומרים פעילים נוספים,המסוגלים לפעול גם בטמפרטורות נמוכות, ולהמשיך ולהסיר בהצלחה גם כתמים קשים.
השקת אריאל החדשה, תלווה בקמפיין פרסום טלוויזיוני באומן בר ריבנאי, סאצ'י אנד סאצ'י, אשר ממחיש את השימוש, את יכולת הסרת הכתמים של אריאל גם במים קרים.
בנוסף תכלול ההשקה קמפיין עיתונות, קמפיין יחסי ציבור ופעילות קד"מ ו-BTL ענפה, בהיקף כולל של 5 מיליון ש"ח.
ג'ק לבנט מנהל מותג אריאל בפרוקטר אנד גמבל ישראל אומר: "אריאל הינו מותג הכביסה החדשני בישראל והיחיד שממשיך באופן רציף, להציג כל העת שדרוגים וטכנולוגיות משופרות. החידוש הנוכחי, נובע ממחקר צרכנים בו עלה הצורך והרצון להסיר כתמים קשים, הדורשים שימוש במים חמים, אך יחד עם זאת אי שביעות רצון מהפגיעה באיכות הבגד עקב הכיבוס בטמפרטורות הגבוהות. למעשה, מהמחקר שערכה החברה, רק 9.1% ממשקי הבית מרשים לעצמם לכבס בטמפרטורות נמוכות (30 מעלות).
אריאל החדשה, נותנת פיתרון לצורך זה של הצרכנים, בכך שהיא מאפשרת כיבוס והסרת כתמים יסודית גם במים קרים. בדרך זו, אריאל שומרת על איכותו של הבגד לאורך זמן ומכאן נובעת הסיסמה שתלווה את ההשקה:
אריאל - בלי פשרות
הנוסחה החדשה והמתקדמת תיושם בכל הסדרות וגדלי האריזות של אריאל.
שוק הכביסה בישראל:
שוק הכביסה בישראל גלגל בשנה האחרונה : 340 מיליון שקל (על-פי נתוני נילסן יולי 2005).
את השוק מובילה אבקת הכביסה אריאל עם 20.3% נתח שוק כספי ולאחריה:
טייד (פרוקטר אנד גמבל) - 11.6%
פרסיל (הנקל) - 12.1%
קולון (בנקיזר) - 14.8%
סנו מקסימה - 11.5%