אוטו לכל גיל: חברת "פז" יוצאת במבצע פרסים ייחודי בשיתוף עם "פיאט" ו"טויס אר אס".
במבצע "אוטואים" יוגרלו מידי שבוע מכוניות פיאט מולטיפלה להורים ויחולקו מכוניות צעצוע לילדים.
עלות המבצע -כמיליון דולר.
"פז", חברת הדלק המובילה בישראל יוצאת בימים אלה במבצע פרסים יוצא דופן, שכותרתו "אוטואים" - אוטו להורה ואוטו לילד. המבצע מתקיים בשיתוף פיאט וטויס אר אס. היקף ההשקעה במבצע עומד על למעלה מ- 1 מיליון דולר.
במסגרת המבצע תוגרל מידי שבוע בין המתדלקים בתחנות הדלק של "פז" מכונית פיאט מולטילפלה.
בנוסף, על כל תדלוק מקבלים מתנה ב"טויס אר אס": מכונית צעצוע לילד/ה, או 50% הנחה על מוצר שני ממגוון מוצרי "BURAGO", או 100 ש"ח הנחה ברכישת מכונית שלט "NIKKO", או 30 ש"ח הנחה ברכישת מערכת 'לגו מרוצים סטופר'.
חגית קמין, מנהלת השיווק של פז מסרה כי "המבצע הוא חלק ממדיניותה האסטרטגית של החברה להעניק ללקוחותיה מגוון של מבצעים והגרלות, במטרה להעניק לביקור בתחנה ערך מוסף. "השנה, החלטנו להתמקד בחוויה המשפחתית בתחנות פז, באמצעות אסטרטגיית קדום מכירות המשלבת הגרלה שבועית והטבה על כל תדלוק.
במסגרת זו, יצרנו שתוף פעולה שיווקי מנצח עם "פיאט" לצורך הגרלת מכונית אטרקטיבית בין הלקוחות, ועם "טויס אר אס" להענקת מתנה בעלת ערך לילדים".
להערכת קמין יחשפו למבצע (שיתקיים החל מ-26/5 למשך 5 שבועות), למעלה מ-1.5 מיליון איש.
המבצע ילווה בקמפיין פרסומי ע"י מקאן קשר בראל, בהיקף של 500 אלף דולר, שיכלול: סרטון פרסום בערוץ השני ובערוץ 10 וכן שילוט חוצות.
הסיסמא שתלווה את הקמפיין "מבצע אוטואים".