משרד הפרסום "דחף אחד" מעלה לראשונה קמפיין לחברת מוצרי החשמל "נורמנדה", במטרה לחזק את המותג ולהגביר את המודעות לקשת הרחבה של המוצרים המשווקים תחתיו. עד כה התרכזו הקמפיינים של החברה בתחום המקררים בלבד. היקף ההשקעה בקמפיין, הכולל שילוט חוצות, רדיו, עיתונות ו-BTL, נאמד ב-200 אלף דולר.
הקמפיין החדש, שיעלה ביום ראשון (4 בספטמבר) וימשך חודשיים, שואב את השראתו מהסדרה הסופרנוס המשודרת בימים אלו בערוץ 10. טון הפרסום הוא הומוריסטי כאשר הדמויות מייצגות את מכשירי החשמל השונים של המותג.
בנוסף, מציג הקמפיין מבצע חגים במסגרתו בין הרוכשים מוצרי חשמל של המותג יוגרלו 50 אלף שקלים ומקלטי טלוויזיה.
משרד פרסום: דחף אחד, סופרוייזר: אירית גולדברג, תקציבאית: עדי שמעון, מנהל קריאייטיב: גיא נתיב, ארט: תמר דביר.