X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם SFM Software
▪  ▪  ▪

דSFM Software, חברה בינלאומית המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה התומכים בפעילויות השוטפות של עסקים, חתמה בשבועות האחרונים על שורה של חוזים עם חברות רב לאומיות המפעילות סניפים בסין בהיקף כולל של כ-20 מיליון דולר.
בימים הקרובים יוצא צוות של החברה מישראל להתקין ולהדריך את הסינים בשימוש במוצר הדגל שלה, SFM EXECUTIVE. בתום תקופת הניסוי יותקנו אלפי עמדות תוכנה במספר חברות, אשר יהוו את גרעין משתמשים הראשוני לחדירת החברה לשוק הסיני. מוצרי החברה נמכרים בסינגפור ובמדינות נוספות באיזור מסוף שנת 2003 אך עד עתה לא היתה לחברה נוכחות בשוק הסיני.
SFM שהחלה לשווק באפריל השנה את מוצר הדגל שלה, SFM EXECUTIVE, בעברית, פיתחה במקביל גם גירסה סינית והעסיקה חברת ייעוץ סינית שהדגימה את המערכת ללקוחות פוטנציאליים בסין ובהונג קונג. "השוק הסיני הוא ייחודי לא רק בגלל גודלו אלא גם ממידת המחוייבות הנדרשת מכל חברה הרוצה דריסת רגל משמעותית בשוק זה", אמר רועי דיה, יו"ר ומנכ"ל SFM Software. "אנו בונים כרגע תשתית שתוכל לתת מענה לשוק תוך נקיטת משנה זהירות לשם שמירה על הקניין הרוחני של החברה".
לדברי טלי רג'ואן, דירקטורית וסמנכ"לית בכירה בחברה, SFM Software נמצאת כיום בשלבי הקמה של חברת-בת בהונג-קונג שתייצג את SFM בהונג-קונג ובסין ותנהל בשלב מאוחר יותר מרכז מחקר ופיתוח עצמאי בסין. "עם זאת עיקר הפיתוח ימשיך להתבצע בסניף הישראלי של החברה בירושלים", אומרת רג'ואן.
בשבוע שעבר ביקרה במשרדי החברה בישראל משלחת מסין בראשות אנני זהן (Annie Zhan) שצפויה לנהל את חברת-הבת בסין, שתוקם בחודשים הקרובים.
"SFM Software שהחלה כסטארט-אפ ישראלי לפני כשנתיים מתחרה כיום בענקיות תוכנה בינלאומיות, תוך צמיחה פנומנלית", אומר דיה. "קלות השימוש במוצרי החברה מול הכוח הרב שהן מעניקות למשתמשים ולמנהלים הצמיח להן אוהדים רבים בעולם".
לדברי דיה, יצרו עימו קשר מספר גורמים באחרונה בקשר למינוף הפעילות בסין. "אנו שוקלים את הפניות, כפי שאנו בודקים הצעות של שותפים פוטנצאלים בשוק הישראלי, או במקומות אחרים. אנו תמיד מוכנים להקשיב".
פתרון SFM Executive מורכב משני חלקים עיקריים: תוכנת דיווח עם מודולים לניהול קשרי לקוחות, ניהול הזדמנויות מכירה, ניהול מלאי, ניהול פרויקטים ומשימות שוטפות ומתוכנת ניהול וניתוח עסקי ייחודית הנותנת למנהל את היכולת לקבל בכל זמן תמונת מצב עדכנית של העסק (לגבי העובדים, הלקוחות, הזדמנויות המכירה, המלאי ועוד).
SFM Software
SFM Software היא חברה בינלאומית המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה התומכים בפעילויות השוטפות של עסקים ומאפשרים להם להגביר את היעילות, הריווחיות והשמירה על הלקוחות. החברה פועלת ב- 15 מדינות בעולם ובאחרונה השיקה בארץ את הגירסה העברית של מוצר הדגל שלה SFM Executive.

תאריך:  05/09/2005   |   עודכן:  05/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il