X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שלום ולבנת קוראים להמשיך הבנייה ב-E1

מופז: אישרתי רק בניית 117 יחידות באריאל

סגן שר הביטחון, זאב בוים, הכריז פומבית כי השר מופז אישר בנייתן של 3,000 יחידות דיור לבנת: על הממשלה להתחיל בבנייה ביישובי הקבע באיזור עוטף ירושלים השר שלום: יש לפעול לעיגון האחיזה הישראלית בעוטף ירושלים ובהתיישבות
▪  ▪  ▪
השר שלום

   עומר שיקלר
אולמרט: הקפאנו הבנייה במעלה אדומים

סגן שר הביטחון, ח"כ זאב בוים, אמר (יום ב', 5.9.05) במהלך סיור בתוואי גדר ההפרדה, כי שר הביטחון, שאול מופז, החליט לאשר בנייה של 3,000 יחידות דיור במספר אתרים באריאל, כחלק מחיזוק היישוב. ואולם, השר מופז מכחיש זאת. מלשכתו נמסר, כי השר אישר לפני כשבועיים רק את בנייתן של 117 יחיות דיור באריאל, לצורכי הרחבה. נמסר עוד, כי מעבר לכך טעון הדבר אישור מוקדם של גורמי התכנון.
עוד בטרם העמיד השר במקומם את הדברים, אמרה ח"כ זהבה גלאון מיח"ד-מר"צ, בתגובה להודעת ח"כ בוים על מופז: "האישור הוא פרובוקציה נגד הפלשתינים ועומד בניגוד לעמדה האמריקנית ולהתחייבות ישראל שלא להרחיב את גושי ההתנחלויות". גלאון קבלה, כי "המטרה היחידה של מופז היא להחניף למרכז הליכוד ולשפר את מעמדו הפנים מפלגתי".
שרי הליכוד ממשיכים בימים האחרונים לצאת בהצהרות שונות התומכות בהמשך הבנייה בהתנחלויות בשטחי יהודה ושומרון, ובעיקר בשטח E1 במעלה אדומים ועוטף ירושלים. זאת על-אף שהשר אהוד אולמרט הודיע רק בסוף השבוע האחרון, כי ישראל החליטה להקפיא כל פעולת בנייה באזור מעלה אדומים.
שרת החינוך, לימור לבנת, אמרה אחר-הצהריים, כי על הממשלה להתחיל בבנייה ביישובי הקבע באיזור עוטף ירושלים, ביניהם בשטח המחלוקת E1, הסמוך למעלה אדומים. לבנת אמרה דברים אלה במהלך פגישה עם ראשי יישובים באיזור הבירה. כמו כן ציינה, כי היא קוראת לראש הממשלה שלא להיענות לשום תכתיב אמריקני בעניין.
שר החוץ, סילבן שלום, אמר במהלך דיון של ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, כי על ישראל לפעול להשלמת גדר הביטחון ועיגון האחיזה הישראלית בעוטף ירושלים ובהתיישבות תוך מיזעור ההתנגדות הבינלאומית. "אני סבור שהגדר היא אמצעי ביטחון אשר הוכיח עצמו בעבר וממשיך להוכיח עצמו גם עתה. הפיגוע האחרון בבאר שבע, בו אומץ ליבם של שני מאבטחים מנע אסון כבד ביותר, יכול היה להימנע כליל אילו הייתה הגדר מושלמת".
השר שלום אמר עוד: "אנחנו נמשיך לנהל מאבק ציבורי בינלאומי על זכותנו להקים את הגדר כאמצעי הכרחי ולגיטימי של הגנה על אזרחי מדינת ישראל".

תאריך:  05/09/2005   |   עודכן:  05/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
נמצא שפעל שלא על-פי הנוהל בעת ניסיון ההתאבדות של מנכ"ל מודיעין אזרחי, יצחק רט, בחדר החקירות
אסף גבור
המלחמה הפנימית מתחדשת הפעם בהאשמות הדדיות, משרד הפנים הפלשתיני: "קיים ניסיון של בכירים מהחמאס להסית את הציבור הפלשתיני נגד הרשות ולהציג לציבור את הארגון כתחליף הולם לרשות הפלשתינית"
טלספורט
שורה אובארוב מרגל מתוך האימון של איי פארו, ומופתע מהפיזיות, הזריזות וההתלהבות של השחקנים המקומים: "אני הולך להגיד לגרנט שזה הולך להיות סיפור קשה מאוד"
טלספורט
בהגרלת סדר המשחקים שנערכה לפני זמן קצר נקבע כי ישראל תחל את הטורניר ביום השני שלו במשחק מול צ′כיה
ניר וייס
בסקר שערכה חברת JD Power and Associates דורגו מצלמות ה- EASYSHARE של קודאק כמותג המוביל בשתי קטגוריות: במחירים 200 עד 399 דולר ובמחירים של 199 דולר ומטה. קטגוריות אלה מייצגות יותר מ- 85% משוק המצלמות הדיגיטליות בארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il