X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Infomotion
▪  ▪  ▪

חברת המדיה החדשה Infomotion המציבה מסכי LCD בתוך כלי תחבורה ציבורית, יוצאת בקמפיין ראשון לקידום המסכים. באמצעות מחלקת המדיה והתוכן של החברה ובהשקעה של 15,000$ תצא החברה בקריאה למשרדי הפרסום ולמפרסמים להכניס את מסכי ה- LCD המוצבים בתוך האוטובוסים והמוניות לתמהיל המדיה. תחת הסיסמא "קח LCD"- חדש מסכי פרסום בתחבורה הציבורית, יכריזו כלי התחבורה הציבורית כי עתה הם נוסעים בסרטים. הקמפיין יגובה בפעילות קד"ם ויחסי ציבור.
Infomotion תדביק על כלי תחבורה ציבורית כרזות ועליהן הכיתוב "לקחתי LCD". מטרת ההדבקה לייצר מודעות לפריסת המדיה החדשה המוצעת בקרב המפרסמים והפרסומאים. מטרה נוספת שהוצבה נועדה לעזור לנוסעים לדעת על אלו כלי תחבורה ציבורית משדרים ערוצי טלוויזיה, מידע מאתרי אינטרנט ומידע שירותי וכך לבחור האם לעלות לנסיעה או לא. מטרה אחרונה שהציבה החברה, היא ליידע את כלל הציבור, גם אלו שלא נוהגים לנסוע בתחבורה ציבורית כי מעתה ישנם מסכי LCD בתוך הקווים העוברים בעיר.
קמפיין "קח LCD" יגובה בפעילות קידום מכירות ויחסי ציבור. ביום בו תדביק החברה את הכרזות על כלי התחבורה הציבורית, ישלחו באמצעות הצוות התפעולי שלה מעטפות דמוי ממשלתיות שעליהן הכיתוב מוחרם לכל מחלקות המדיה במשרדי הפרסום בארץ. בתוך המעטפות הוכנסו שקיות שקופות קטנות שבתוכן סוכריות M&M ועליהן הכיתוב "קח LCD". אל הסוכריות תצורף מדבקה עם הכיתוב "קח LCD". בנוסף יקבלו מנהלי ותקציבאי המדיה סטיקרים ועליהם הכיתוב peace, love, LCD ודיסק און קי ממותג.
"הקמפיין הפרסומי נערך לאחר קמפיין יחסי ציבור שביצענו בחצי השנה האחרונה", אומר אורי בר, מנהל המדיה של Infomotion. "הרעיון הפרסומי העומד מאחוריו נועד להעביר את המסר מרכזי של המדיום: מהיום הנסיעה בתחבורה הציבורית הפכה לאטרקטיבית הן לנוסע והן למפרסם. הנוסע מקבל מענה לשעמום במהלך הנסיעה והמפרסם את הנוסע המחפש תעסוקה".
במסגרת הקמפיין תחת הכותרת "יש לנו אוויר בשקל" תערוך Infomotion הגרלה שבמסגרתה יזכו שלושה מבין מקבלי המעטפות בקמפיין בעלות של שקל אחד בלבד. אל המעטפות תצורף שאלה שעליה ידרשו העונים לשלוח SMS עם התשובה הנכונה למספר שהוקצה לכך מראש. מבין העונים נכונה יוגרלו שלושה קמפיינים, כל אחד לפרק זמן שונה. המקום הראשון יזכה את לקוח המשרד שיבחר בקמפיין של חודש ימים, המקום השני בקמפיין של שבועיים ומקום שלישי יזכה בקמפיין של שבוע. כל קמפיין יתפרס על למעלה מ-300 מסכים ברחבי הארץ.
"חדירה של מדיום חדש פרסומי חדש, על אחת כמה וכמה כזה המשלב בתוכו יכולות טכנולוגיות מתקדמות הוא אתגר הן לחברה המפעילה אותו והן למשרדי הפרסום והמפרסמים". אומר יובל בן נון, מנכ"ל Infomotion. "הפרסום צועד אל עבר פנייה ממוקדת ללקוח והדבר בא לידי ביטוי בשימוש במדיה המבצעת פנייה שכזו".
בחודשים האחרונים בנתה Infomotion תמהיל שידורים עשיר בשיתוף גופי תוכן מהמובילים בארץ ובעולם. לשם כך גייסה ערוצי טלוויזיה, אתרי אינטרנט ומדיה כתובה המתמחה כל אחת בתחומה. בלוח השידורים רצועת חדשות מקומיות של הכבלים, תצוגות אופנה של ערוץ האופנה הבינלאומי FTV, תוכניות מבית חברת ההפקות ענני תקשורת כגון מגזין החיים הטובים בכיכובם של מושיק שלמין ושלי גפני ומסלולים של ערוץ הגברים אגו.
קרדיטים:
קופירייטר: אורי בר, ארט דירקטור: עומר וקסלר, ארט: מיכל קמחי, מפיקה: מיכל מרי
אודות Infomotion
חברת Infomotion מספקת שירותי מידע בתוך אמצעי התחבורה הציבורית. בהמשך להפרטת קווי התחבורה הציבורית בישראל, מסכי מחשב - LCD מותקנים בתוך כלי התחבורה ציבורית, ומציעים לציבור הנוסעים שירותי תוכן, מידע ופרסום. בבסיס השירותים עומד פיתוח מדיום פרסומי חדש ויעיל בישראל. מסכי החברה נפרסים עתה בכל רחבי הארץ באמצעות חברות האוטובוסים השונות בערים חיפה והקריות, טבריה, באר שבע, אשדוד, אשקלון, רמת גן, גבעתיים, קריית אונו ועוד. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה: www.infomotion.co.il

תאריך:  06/09/2005   |   עודכן:  06/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il