X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪

"תשלובת בקר תנובה" זכתה ב"כוכב ישראל" בתחרות האריזה המצטיינת לשנת 2005 של התאחדות התעשיינים, עבור עיצוב אריזות מוצרי בשר הבקר הטרי "אדום אדום" ובפרס הסטנד המצטיין עבור קיר מתכוני גלויות, ראשון מסוגו בישראל, שהציבה בנקודות המכירה. בנוסף זכתה "בקר תנובה" בציון לשבח על חדשנותה העיצובית בתהליך מיתוג "אדום אדום".
הזכיות מאפשרות ל"בקר תנובה" להתמודד בתחרות העולמית היוקרתית "WORLDSTAR" בה יתמודדו עבודות נוספות מכ-40 מדינות מרחבי העולם.
אריזות מוצרי "אדום אדום" וקיר הגלויות עוצבו על-ידי המעצב ברוך נאה, כחלק ממהלך החדרה של קטגוריה חדשה לישראל שהובילה תנובה - בשר בקר טרי ארוז הנמכר במדפי רשתות השיווק.
האריזות הזוכות מתאפיינות בגווני אדום והינן שקופות, באופן המאפשר לצרכן לבחון בעיניו את המוצר הנמכר. כמו כן כוללת כל אריזה מתכון אטרקטיבי קל להכנה, וכן מידע אינפורמטיבי אודות המוצר, שימושים אפשריים ועוד, המספקים לצרכן את מכלול המידע הנחוץ בבואו לרכוש מוצר בשר בקר טרי ארוז ברשתות תוך הסרת חסמים המאפיינים את הטיפול בבשר ככלל ובשר בקר טרי בפרט.
קיר גלויות המתכונים כולל 20 גלויות דו צידיות ובהן מתכונים וצילומים מרהיבים של הצעות הגשה לכל מתכון ומידע אינפורמטיבי בנושא נתח הבשר הרלוונטי. גלויות נוספות מספקות מידע אודות יתרונות הבשר הטרי. הגלויות הינן אטרקטיביות, נוחות לשימוש הן בגודלן והן בעיצובן הכולל אלמנטים ויזואליים של המותג "אדום אדום" ותמונות המוצרים עצמם, באופן היוצר את הקישור לנתחים הספציפיים לכל גלויה וגלויה.
"עם השקת מוצרי "אדום אדום" מחוללת "תשלובת בקר תנובה" מהפכה צרכנית בישראל בהחדרת קטגוריה חדשה למדפי הרשתות", מסר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק תשלובת בקר תנובה. "צעד זה הוליד צורך בהובלת מהלך שיווקי חדשני, שיצור שקיפות מלאה בין המוצרים לצרכן, והעמקת והרחבת המידע הכולל אודות בשר. תהליך מיתוג "אדום אדום", היוצר תמהיל של נראות ובידול בנקודות המכירה, אספקת מידע הנחוץ לרכישת בשר בכלל ומוצרי "אדום אדום" בתוכם, ופעילויות היוצרות חוויה ומספקות מידע בנקודות המכירה מיישם צורך זה".

תאריך:  12/09/2005   |   עודכן:  12/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il