X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אסם
▪  ▪  ▪

חברת אסם רשמה גידול של כ-5% במכירות חטיף ביסלי, בפעילות השיווקית של הקיץ עם "ביסלי מציג: כוכב נולד - המיטב". נתח השוק שלו עומד על 79% (נילסן, כספי, יולי 2005).
במקביל, מדווחת החברה על כ-15 אלף צעירים שצפו ביום חמישי במופע בפארק הירקון, אליו גויסו כוכבי "כוכב נולד" מכל העונות. את כרטיס הכניסה קבלו המשתתפים במבצעי קד"מ ותמורת 15 אריזות ביסלי.
אסם השקיעה 3 מיליון שקל בקמפיין השיווקי לקידום מותג הביסלי, שהתבסס על מופע "ביסלי מציג: כוכב נולד - המיטב". מסע הפרסום הטלוויזיוני בערוצים 2, 10, 24 ו-MTV, שילב את הדמויות המצוירות המוכרות של ביסלי וגריל, עם אלה המצולמות של יהודה סעדו, לירון לב, סשה גרישקוב והאחים צנחני.
בצד הצלחת המופע, נרשמה גם הצלחה סוחפת לאתר האינטרנט הייעודי למבצע ולמופע - WWW.BISSLI.CO.IL. בתקופה של שלושה שבועות ביקרו באתר למעלה מ-160 אלף גולשים שונים (Unique Users). קצב הכניסות נשמר לאורך כל התקופה ואפילו עלה, ככל שהתקרב תאריך המופע.
לדברי זהבה מרטונוביץ', מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם, "המבצע הצליח ליצור את החיבור אליו שאפנו, בין קהל היעד של המותג - קהל הצעירים - לעולם התוכן שלהם באמצעות מופע עדכני וחוויתי. מעבר לגידול המיידי במכירות, תורם המהלך השיווקי הנוכחי לביסוס המותג. תמהיל המדיה הנכון הוביל למספר שיא של כניסות לאתר - והוא מעיד על התאמה גבוהה לדור הצעיר, תוך הצלחה רבה בהעברת ערכי המותג ושימוש בעיצוב ושפה של צרכני הביסלי".

תאריך:  12/09/2005   |   עודכן:  12/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il