X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "בליסימה"
▪  ▪  ▪

מותג לבני הנשים המוביל "בליסימה" משיק קמפיין lingerie מעולם אגדות הילדים לחורף 2005/6 בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, תחת הסיסמה: Bellissima - women's power.
הקמפיין, בניהולו של משרד הפרסום "יהושע TBWA", מציג קונספט ייחודי, המאיר באור חדשני ונועז את אגדות הילדים הקלאסיות.
רמי יהושע, מבעלי "יהושע TBWA”: "הקמפיין חושף בצורה הומוריסטית ומרעננת את הסוד של האגדות המוכרות. ה-lingerie של 'בליסימה' הוא הגיבור המרכזי באגדה החדשה שלנו, אף אחד, כולל נסיך, לא יכול לעמוד בפני קסמה של אישה - מסינדרלה ועד נסיכה - הלבושה בסט סקסי של 'בליסימה'".
Bellissima הנו מותג הנמצא בבעלותה של "מדונה" - חברה ישראלית ליבוא אופנה. המותג משווק ברשתות המובילות ובחנויות המובחרות להלבשה תחתונה בכל הארץ.
הקולקציה של Bellissima מציעה מגוון רחב, אופנתי ואיכותי שלlingerie במחירים שווים לכל נפש.
שי שפילברג, מבעלי חברת "מדונה": "הקמפיין החדש מדגיש את הערך הבסיסי של המותג -אופנתיות, נוחות, נשיות, איכות ובינלאומיות. ערכים אלה מבוססים על התמהיל הייחודי ל'בליסימה' אשר בזכותם כל אישה יכולה להגשים עם 'בליסימה' את הפנטזיה שלה. אני משוכנע שהקמפיין יחזק את מעמדנו כמובילי שוק ה-lingerie בארץ ויביא להגדלת המכירות בכ-20 אחוז".
מותג לבני הנשים המוביל Bellissima יוצא בימים אלה בקמפיין ייחודי לקולקציית חורף 2005/6 תחת הסיסמה: women's power. הקמפיין, בניהולו של משרד הפרסום "יהושע TBWA”, נועד למצב את "בליסימה" כמותג ה-lingerie האולטימיטיבי. הקמפיין כולל קטלוג מושקע ויוקרתי, מודעות בעיתונים, במגזינים הנשיים ועיתוני הפנאי, שיתפרסמו במשך שלושה חודשים. בסך-הכל הושקעו במסע הפרסום כ-1.5 מיליון שקל.
מאחורי הקמפיין עומד קונספט חדשני וייחודי, המתבסס על אגדות הילדים הקלאסיות, כמו כיפה אדומה, היפהפייה הנמה, שלגיה, זהבה ושלושת הדובים. הקמפיין נוטע את האגדות הללו במציאות המגדרית של שנות ה-2000 ומאיר אותן באור נועז, חדשני ועכשווי.
באגדות של "בליסימה" אין ממש זכר לנסיכה הקלאסית, השברירית והפאסיבית שמחכה למושיע - לנסיך יפה התואר שיגאל אותה מרשעים. את מקומה מחליפה נסיכה אסרטיבית, בטוחה בעצמה, שלוקחת את האחריות לעתידה באופן אקטיבי, מניפולטיבי ומתוכנן מראש. הנסיכה של "בליסימה" אינה מחכה לנסיך, אלא מפתה ושולטת בו בערמומיות חיננית ויודעת להשיג ממנו את מבוקשה.
באגדות של "בליסימה" גם אין כל זכר לדמותו של הנסיך כ"אביר על הסוס הלבן", גבר כריזמטי מושאה של כל בחורה. את מקומו תופס גבר טיפוסי, שמאבד את הראש למראה אישה סקסית שניצבת מולו ולכן נופל בקלות ברשתה של נסיכת "בליסימה".
רמי יהושע, מבעלי "יהושע TBWA”: "הקמפיין חושף בצורה הומוריסטית ומרעננת את הסוד של האגדות המוכרות. אף אחד, כולל נסיך, לא יכול לעמוד בפני קסמה של כל אישה - מסינדרלה ועד נסיכה - כשהיא לבושה בסט סקסי של 'בליסימה'. ה-lingerie- של ‘בליסימה’ הוא הגיבור החדש שמקבל תפקיד מרכזי באגדה החדשה שלנו. כך אנו נחשפים לאישה החדשה של 'בליסימה' - אישה בעלת ביטחון עצמי, מתוחכמת ונשית, שכשהיא לובשת את ההלבשה התחתונה של 'בליסימה' היא מרגישה הכי סקסית והעולם בידיה; היא פשוט יכולה להשיג כל מה שהיא רוצה.
בחרנו את קסיה להוביל את הקמפיין של 'בליסימה', דוגמנית בינלאומית המתמכה בהלבשה תחתונה ומככבת על שערי המגזינים היוקרתיים ביותר בעולם (קוסמופוליטן, מארי קלר ועוד), על-מנת לשדר ולהדגיש את ערכי המותג שהם-בינלאומיות, אופנתיות, נשיות, איכות ונוחות".
Bellissima שפירושו באיטלקית, "הכי יפה", הקולקציה של Bellissima מציעה קולקציה רחבה, אופנתית ואיכותית של lingerie - חזיות, תחתונים וסטים במגוון צבעים וגזרות, במחירים נוחים, הנמכרים באריזות מושקעות.
מאחורי המותג עומדת חברת "מדונה" - חברה ישראלית ליבוא אופנה הפועלת זה כ-10 שנים. המותג משווק בכ-350 נקודות מכירה בפרישה ארצית - רשתות המובילות להלבשה תחתונה וחנויות לבנים נבחרות.
שי שפילברג, מבעלי "מדונה": "Bellissima הוא המותג היחיד בישראל שמציע לנשים lingerie יוקרתי באיכות מצויינת ובמחיר השווה לכל נפש. הקמפיין החדש רק מדגיש את הערך הבסיסי של המותג - כל אישה יכולה להגשים עם 'בליסימה' את הפנטזיה שלה. הערך הזה מבוסס על שלוש רגליים, שהן התמהיל הייחודי ל'בליסימה'": אופנתיות, נוחות ומחיר אטרקטיבי.
"אני משוכנע שהקמפיין יחזק את מעמדנו כמובילי שוק ה-lingerie בארץ. להערכתי, בעקבותיו יגדל היקף המכירות שלנו בכ-20 אחוז".

תאריך:  13/09/2005   |   עודכן:  13/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il