X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת דיפ בריז
▪  ▪  ▪

חברת דיפ בריז הישראלית Deep Breeze Ltd. המפתחת ומייצרת טכנולוגיית הדמיית ריאות מתקדמת, משיקה היום את מערכת VRIXP™ באירופה ומבשרת על קבלת אישור ה-CE מהרשות האירופאית המאשרת בטיחות ואפקטיביות של המערכת. החברה תתחיל לשווק את המוצר לרופאים במדינות האיחוד האירופי כבר ברבעון הרביעי של שנת 2005.
טכנולוגיית ה-VRI של החברה מבוססת על מדידת ויברציות בתדר נמוך, שנוצרות בריאות האדם באופן טבעי, כתגובה לזרימת האוויר בסימפונות וברקמת הריאות. עשרות חיישנים, המונחים בקלות על הגוף באמצעות שני מערכים משולבים, קולטים את הוויברציות הללו ומתרגמים אותן להדמיה של פעולת הריאה, שמוצגת כתמונה, ברורה ונעה על מסך המחשב (ומכאן השם VRI, או Vibration Response Imaging - הדמיית תגובת-ויברציה).
לרופאים ולחולים ברחבי אירופה תהיה כעת גישה לאחת מהטכנולוגיות החדשניות ברפואה. הדמיית תגובת רטט מספקת לרופאים תמונה דינמית של הריאות, מספקת אינפורמציה מבנית ותפקודית לסיוע בהערכת מצב הריאות.
"מערכת הVRIXP מוסיפה מימד חדש ומהפכני לחולים מושתלי ריאות ולהערכת פעולות פולשניות בריאה", אמר פרופסור מרדכי קרמר מנהל המכון למחלות ריאה במרכז הרפואי רבין בפתח תקווה, "כעת נהיה מסוגלים להעריך את תפקוד הריאה בצורה יותר אפקטיבית ולא פולשנית".
"אנחנו מציגים טכנולוגיית הדמיה חדשה לגוף האדם ללא קרינה או שידור אנרגיה לגוף, בניגוד לצילום רנטגן, שאינה משדרת כל אנרגיה לגוף כמו MRI או אולטרסאונד. המערכת אותה פיתחנו אנו מציגיםמראה לראשונה תמונה דינאמית של הריאות בפעולה", אמר יגאל קושניר, רופא, מנכ"ל ומייסד של דיפ בריז, והוסיף כי "בימים אלה כבר משתמשים במערכת מרפאות נבחרות ברחבי אירופה, ארה"ב וישראל". מערכת ה-VRIXP תוצג לראשונה באירופה במפגש ה-European Respiratory Society, ושם יוצגו מחקרים מדעיים שבוצעו עם מכשיר ה-VRIXP.
פרופ' אבי לודומירסקי, יו"ר דירקטוריון דיפ בריז ושותף-מנהל בקרן הון הסיכון ויטלייף, אמר כי "שוק רפואת הריאות הכפיל את עצמו בשנת 2004 ומגמה זו צפויה להתרחש גם בשנים הקרובות. בארה"ב בלבד נערכים מדי שנה כ-150 מיליון צילומי חזה בעלות משוערת של מיליארדי דולרים. דיפ בריז מביאה לשוק טכנולוגיה מהפכנית אשר עשויה לגרום לשינוי רדיקלי בהרגלי הטיפול הקיימים היום".
אודות דיפ בריז (Deep Breeze):
החברה מפתחת ומייצרת טכנולוגיית הדמיית ריאות מתקדמת המכונה VRI ורשומה כפטנט.
VRI הינה טכנולוגיה לא פולשנית וללא קרינה רדיואקטיבית שמתרגמת תנודות אנרגטיות המיוצרת על ידי הריאות לתמונה מבנית ותפקודית שלהן. בהתבסס על טכנולוגיית VRI, פיתחה דיפ בריז מערכתVRIXP™,. החברה הובילה לאחרונה מחקרים קלינים עולמיים המעריכים את האפקטיביות של VRIXP™ בטיפול בחולים במצבים קריטיים, interventional pulmonology, חולי אסטמה, לב ומושתלי ריאה.
דיפ בריז נוסדה ב-2001 וממשיכה לפתח את עבודות המחקר והייצור במעבדות באור עקיבא.
מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה www.deepbreeze.com

תאריך:  15/09/2005   |   עודכן:  15/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il