X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הגרנד קניון בחיפה
▪  ▪  ▪

לקראת החגים יוצא הגרנד קניון בחיפה ביריד "בוקסינג דיי", שיערך השבוע הקרוב, למשך 7 ימים, החל מה-25/9/05 עד 1/10/05.
לראשונה בארץ, מתקיים ה"בוקסינג דיי" בחודש ספטמבר (ולא בחודשים הנהוגים בכל הקניונים האחרים: יוני ודצמבר) וזאת, תוך שיתוף פעולה של כל רשתות האופנה והמותגים בארץ, במטרה לנקות את המדפים וחיסול כל מלאי הקיץ.
במסגרת "הבוקסינג דיי" יערכו מבצעים אטרקטיביים עד 70% על כל המותגים וחנויות הקניון. המבצע כולל את חנויות הקניון המשווקות בן היתר: כלי בית, מוצרי טקסטיל, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, אופנה, הנעלה, תכשיטים, בישום, משחקים, צעצועים, אביזרי אופנה, מוצרי פופ, מכשירי כתיבה ועוד. בין המותגים והרשתות המשתתפות במבצע: הוניגמן, קסטרו, TNT, סווטש, מנגו, סליו, נו ניים, לי קופר, דורין פרנקפורט, סולוג, טבע נאות, קרייזי ליין, ג'אמפ, אירוקה, נעלי גזית, H&O , בנטון ועוד.
בנוסף לכל החנויות ורשתות השיווק שישתתפו במבצע, יפתח הקניון לרגל ה"בוקסינג דיי" דוכני מכירה בלתי שגרתיים שיציעו מגוון רחב של מוצרים ומתנות לחגים במחירים אטרקטיביים.
לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "הבוקסינג דיי הוא למעשה מהלך שיווקי הנמשך שבעה ימים ומהווה הזדמנות לכל מבקרי הקניון ליהנות ממחירי מבצע אגרסיביים וממבצעים חסרי תקדים. ליבת הרעיון של היריד היא לאפשר ללקוחותינו להקדים את הקניות לחגים זאת תוך כך שהם נהנים הן ממחירים נוחים והן משפע של היצע איכותי וזמין תחת קורת גג אחת".
להערכת סביון: במשך 7 ימים בהם יערך ה"בוקסינג דיי" תחול עלייה של למעלה מ- 45% במבקרי הקניון, צפי של כ-25 אלף מבקרים ביום, במקום 17 אלף מבקרים. עוד מסר סביון כי להערכתו 7 ימי המבצע יגדילו את פדיון החנויות בקניון בכ-25 אחוז ויותר.
עוד מסר ישראל סביון: "במסגרת היריד ולכל אורך השבוע, יתקיים מבצע איסוף צעצועים לנזקקים מטעם הגרנד קניון ובשיתוף עמותת לב-חש, הפועלת מטעם אגף הרווחה של עיריית חיפה".
לרגל פתיחת "הבוקסינג דיי" יצא הגרנד קניון במסע פרסום רחב, בהשקעה של חצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי & וורשבסקי. הקמפיין הארצי יכלול שלטי חוצות, מודעות ומסע קד"מ רחב בכל רחבי הארץ.
ה"גרנד קניון" בבעלות גד זאבי ונכסי אזורים נפתח בשנת 1999. הקניון משתרע על שטח של 200 אלף מ"ר, עם שטחי מסחר המשתרעים על 38 אלף מ"ר. הקניון כולל למעלה מ-200 חנויות מעסקי האופנה, מזון, חשמל, אביזרים ועוד. הקניון כולל למעלה מ- 3,000 מקומות חניה מקורה.

תאריך:  21/09/2005   |   עודכן:  21/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il