X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבוקר נקבע: המשחק יערך בכפר סבא מנכ"ל כפ"ס, קצרה ל"טלספורט": "ננסה לקבל אישור לפתוח את יציע העמידה" מכבי ת"א תלבש גם בשבת את המדים המשובצים
▪  ▪  ▪

הבוקר (ה', 22.9.05) התברר כי הפועל כפ"ס תארח את מכבי ת"א בשבת בכפר סבא. אומנם היתה קיימת מחלוקת בין המשטרה להתאחדות לכדורגל יומיים לפני המשחק, אך הוחלט סופית לאחר פגישה עם משטרת כפ"ס, כי המשחק יערך במגרשה הביתי של הפועל כפר סבא.
עדיין לא נמצא פתרון בנושא יציע העמידה, בכפ"ס מתעקשים לפתוח את היציע הזה אם כי בהתאחדות לכדורגל מסרבים בטענה שזה נוגד את התקנון.
היום יקיימו ראשי הפועל כפ"ס שיחות עם נציגים מההתאחדות במטרה לנסות ולאשר את יציע העמידה. בכפ"ס יציעו להתאחדות שביציע זה יעמדו מחלקת הנוער של הקבוצה בלבד, שבעצם העברתם ליציע העמידה יתפנו כ-500 מקומות ביציע הישיבה לקהל האוהדים.
מנכ"ל הפועל כפ"ס, גבי קצרה, אמר ל"טלספורט": "המשחק ייערך בכפ"ס, היום נבקש מההתאחדות לאפשר לנו לפתוח את יציע העמידה בשביל מחלקת הנוער של המועדון בלבד ונקווה שהם יאשרו את פתיחת היציע. עכשיו נותר לנו להתעסק במשחק עצמו בלבד".
אוהדי הפועל כפ"ס זעמו הבוקר: "זו התאחדות לכדורגל שרודפת רק פרסום. אין מדינה בעולם שקבוצה בליגת העל אינה יודעת באיזה איצטדיון היא תשחק יומיים לפני המשחק".
אוהדי מכבי ת"א אינם מתכוונים להציף את מגרשה של הפועל כפ"ס. ראשי חוג אוהדי מכבי ת"א ל"טלספורט": רק אם המשחק היה נערך באצטדיון ר"ג היו מגיעים לשם יותר מעשרת אלפים צהובים. לכפ"ס, הרצליה או לכל מגרש אחר יגיעו בין 2,000 ל-3,000 אוהדים צופים בצהוב רק בגלל הניצחון בדרבי על הפועל ת"א".
מכבי תלבש את מדי ה"דאבל" גם בשבת. גונזאלס יהיה כשיר למשחק בכפ"ס. הבלם האורוגוואי של מכבי ת"א, כרסיטאן גונזאלס, שסובל מפציעה קלה קיבל היום טיפולים מחר ישוב הבלם להתאמן והוא יהיה כשיר למשחק בשבת מול הפועל כפ"ס. אבי סטרול, שנפצע גם הוא בדרבי, שב לפעילות מלאה ויפתח בהרכב של ניר קלינגר.
חלוץ הקבוצה, ז′וז′ה דוארטה, ממשיך לערוך אימוני ריצה בלבד. בקבוצה מאמינים שתוך שבועים ישוב החלוץ לפעילות.

תאריך:  22/09/2005   |   עודכן:  22/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תבנה 114 דירות ליד כביש גולדה ברמות    תשלם 117 אלף דולר לקרקע לדירה
מחלקה ראשונה
אמרה בתוכניתה בטלוויזיה: "אני לא אומרת ששתלים זה דבר רע, אבל זו אינה בחירה שאני עשיתי"
מחלקה ראשונה
יו"ר הסוכנות התכבד בהסרת הלוט, שבו מופיעים שמות התורמים שעשו להבאת אוצרות יודאיקה של העדה הבבלית מעירק ובהם הסוכנות היהודית
הדר פרבר
התביעה טוענת כי השופט עינג את עצמו בעזרת משאבה מתחת לגלימתו, במהלך שני משפטי-רצח שהובאו בפניו בשנת 2003    השופט מכחיש וטוען כי מדובר בסך-הכל בצעצוע שקיבל מחבר    בית המשפט הורה לקבל את הראיה
נוה יוסף
החברה לישראל הודיעה היום לשר האוצר, אהוד אולמרט, כי לאחר שנתיים וחצי של ניסיונות משא-ומתן כושלים עם המדינה אין היא רואה את עצמה מחוייבת למכור לה את 26% ממניות חברת בז"ן    במקביל דורשת התנועה לאיכות השלטון מהמדינה להפסיק את המושא ומתן המתנהל עם החברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il