X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת רנוAר
▪  ▪  ▪

חברת רנוAר המפעילה את רשת רנוAר נשים ורשת רנוAר, יוצאת בשבוע בקמפיין פרסום בטלוויזיה לרגל השקת קולקציית סתיו- חורף 2005-2006.
לראשונה, יוצאת חברת רנוAר בקמפיין זוגי, המשותף לרשת נשים ורשת גברים, בכיכובם של דוגמני הבית מורן אטיאס ואיתי תירוש.
היקף תקציב מסע הפרסום נאמד בלמעלה מ-2 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנוAר מזה עונה שנייה.
קמפיין הפרסום יערך במשך חודשיים והסלוגן שילווה את הקמפיין הוא:
LIFE BY RENUAR
לדברי אלי ברקוביץ מבעלי חברת רנוAר: "העונה רנואר תתמקד בקונספט ייחודי המייצג השקפת חיים הדוגלת בחווית החיים ללא מעצורים, חווית רגעי האהבה, הרומנטיקה, השמחה והחופש ללא עכבות".
עוד מסר אלי ברקוביץ, כי אווירת הצילומים נערכו בהתאם לקונספט וצולמו בצימרים ובקתות עץ, כפלטפורמה לאווירה רומנטית, אינטימית וזוגית בהתאם לאופי הקולקציה. השיר שילווה את הסרט הוא "עכשיו" של הזמר ג'וני שועלי, שיר ישראלי- רומנטי.
פריסת המדיה כוללת: סדרת סרטונים באורך של 35 שניות כל אחד שישודרו במהלך החודשים הקרובים בטלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוצי המוסיקה, כמו כן יערך קמפיין באתרי אינטרנט, פרסום במודעות במגזינים ועיתונות יומית, שילוט חוצות ובקטלוג שיופץ בחנויות ובאינסרטים במגזינים בכ-500,000 עותקים.
הפרסום הראשון של סרטון הפרסומת יעלה ביום א' הקרוב (25.9.05) בתוכנית הספיישל "מבחן האהבה של ישראל" שתשודר בערוץ 2 בטלוויזיה ותעסוק באהבה ורומנטיקה.
כמו כן, יוצג הסרט באתר הבית של רנואר, שבהתאם לרוח קולקציית סתיו-חורף מציע אתר הבית של רנוAר למבקרים רשימה של 50 הצימרים הרומנטיים ביותר בישראל.
עוד מסר אלי ברקוביץ: "מטרת הקמפיין היא לחזק את המסר:
BY RENUAR LIFE עליו מתבסס המותג רנוAר. קונספט זה מתחבר היטב לאופי הקולקציה המאופיינת בפריטים המשדרים צעירות, רוח חיים, אינדיבידואליות והעזה. לכך מתחברים גם שני מובילי הקמפיין, מורן אטיאס, דוגמנית בינלאומית אך יחד עם זאת מאוד מחוברת לישראל ואיתי תירוש המייצג את דמות הגבר הישראלי האידיאלי".
חברת רנוAר המפעילה את רשת רנוAר נשים ורנוAר MEN הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ. לרנוAר 62 סניפים ברחבי הארץ.
קרדיטים:
משרד פרסום: נפתלי אברהם
מנהל קריאייטיב: שאול נפתלי
קופירייטר: יוסי גבני
ארט דיירקטור: עמית ברעם
סופרוויזר: גלית כהן
במאי: גיל לבנברג
משרד יחסי ציבור: בר תקשורת

תאריך:  22/09/2005   |   עודכן:  22/09/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il