רשת TNT משיקה בימים אלה את קטלוג האופנה לעונת סתיו - חורף 2005/6. קטלוג האופנה של TNT עוצב כלוח שנה, הכולל 12 דפי כרומו איכותיים ומהווה לוח שנה שימוש, אופנתי וטרנדי אותו ניתן לתלות בחדר או במשרד וליהנות ממבחר תמונות יפהפיות הכוללות אמירות פילוסופיות על החיים
הקטלוג החדש עוצב ברוח צעירה ואופנתית בכיכובם של זוג הדוגמנים המובילים: דניאלה פרייטס וקייסי טיילור.
הקטלוג הופק על-ידי משרד הפרסום "גלר נסיס" בהשקעה של 200 אלף דולר.
הקונספט הכללי של הקטלוג הוא shit happens"", כאשר כל תמונה בקטלוג ממחישה, פילוסופיית חיים שונה המתארת מיהו או מה הוא ה"דבר הגרוע ביותר" מנקודת המבט שלה.
מבין פילוסופיות החיים השונות נבחרו אלו המתאימים לקהל היעד של הרשת: צעירים וצעירים ברוחם המקפידים לשמור על מראה טרנדי-עדכני.
הקטלוג מציג את הטרנדים המובילים של הרשת הבאים לידי ביטוי בתמונות צבעוניות המדגישות מראה צעיר, ספורטיבי ואופנתי, מגוון רחב של פריטי אופנה מוצגים בכל פריים ופריים החל מג'ינסים, מעילים, ג'קטים, חולצות T צבעוניות, סריגים, אפודות וכלה בהלבשה תחתונה כאשר הכל מתחבר יחדיו לקונספט הצעיר ולרוח הקולקציה של הרשת שגם היא מובילה טרנדים ספורטיביים וצעירים.
בקולקציה נעשה שימוש רב בג'ינסים מסוגים שונים: מכנסיים, ג'קטים, חצאיות, כמו כן ניתן למצוא מגוון רחב של קרדיגנים צבעוניים באורכים שונים, חולצות T צמודות, מעילים ועוד.
מעבר לקולקציית פריטי האופנה ניתן למצוא בקטלוג מגוון רחב של אביזרי אופנה להשלמת המראה הכללי, ביניהם: תיקים, חגורות, צעיפים כובעים ועוד.
הקטלוג כולל 12 דפי כרומו איכותיים דו צדדיים.
צילומי הקטלוג צולמו על-ידי יניב אדרי בלוקיישנים שעוצבו כדירות סטדיו ניו-יורקיות טיפוסיות.
הקטלוג יחולק בסניפי הרשת
עיצוב הקולקציה: ענבל ברון ומירב מורבצ'יק שטיינברג.