X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר ארבעה ימים של מתח ודריכות ביטחונית ברחבי ניו-יורק, הודיע ראש העיר, מייקל בלומברג, כי החשש הוסר הכוננות הוכרזה ביום חמישי האחרון בעקבות חקירת עצירים עירקיים
▪  ▪  ▪

ראש עיריית ניו-יורק, מייקל בלומברג, הודיע אמש (יום ב', 10.10.05) כי הכוננות שהוכרזה ביום חמישי האחרון - הוסרה. ההודעה בדבר ההיערכות המיוחדת, שהתמקדה ברכבת התחתית של העיר, הצליחה לזרוע חשש ופאניקה בקרב תושבי העיר.
"נכון להיום, אנו נפחית בהדרגה את נוכחות כוחות הביטחון שהחלו לפעול מאז יום חמישי. יחד עם זאת, אל לנו לשכוח כי אנו עדיין עומדים במצב כוננות 'כתום'", כך הודיע ראש עירית ניו-יורק במסיבת עיתונאים שקיים אמש.
בתשובה לחיצי הביקורת שהופנו כנגדו על עצם הכרזת הכוננות, מדגיש בלומברג כי "מאז 11.9 אנו לוקחים כל איום טרור במלוא הרצינות, ונמשיך לפעול באותה מידה כפי שפעלנו עד כה".
בלומברג הכריז על מצב הכוננות המיוחד בעקבות תחקורם של 3 עצירים, פעילי אל-קאעידה שנתפסו בעירק. מהתחקור שערכו חיילי ארה"ב לעצירים העירקים, עלו כוונותיהם של פעילי טרור לבצע 'פיגוע ראווה' ברכבת התחתית של העיר ניו-יורק.
היום כבר החלו מתבטאים גורמי ממשל כנגד החלטתו של בלומברג. לטענתם, שלושת העצירים העירקים שטענו לכוונות הפיגועים ברכבת התחתית, עברו בדיקות מקיפות וביניהן מבחני פוליגרף, אשר העלו כי הללו לא ידעו דבר על כוונות כלשהן לבצע פיגוע טרור בעיר.
גם אם הייתה הצדקה לכוננות שהוכרזה בניו-יורק, וגם אם לאו, יודעים תושבי העיר מציאות חדשה של חשש ופחד. מסדרונות הרכבת התחתית אינם עוד כשהיו בעבר. מאז שנת 2001 כמות האבטחה ונוכחות המשטרה גדלה לאין שיעור. דובר משטרת ניו-יורק כבר הודיע כי מאז פיגועי הטרור בלונדון, מספקת המשטרה כוחות נוספים לבדיקת ציוד ותיקים ברכבת התחתית. גם ללא כוננות מיוחדת, יוותרו הכוחות הללו במקומם.

תאריך:  11/10/2005   |   עודכן:  11/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
התובעים: בני זוג שחויבו בתשלום על שירות אינטרנט בטרם סופק להם השירות    בית המשפט: "אי מסירת המידע לגבי תחילת חיובם של המבקשים בתשלום עבור השירות שהזמינו, וזאת - בטרם השירות סופק להם במלואו, ובטרם הם היו יכולים ליהנות ממנו - מהווה הטעייה"
גלית יצחק, שלומי דיאז
על-פי החשד, החשודים הטרידו את ברינבוים ובני משפחתו וניסו לסחוט ממנו מיליוני דולרים    בין הצדדים קיים סכסוך עיסקי    החשודים, שמכחישים, שוחררו בערבות
גלית יצחק
היום מתקיים מבצע גיוס תרומות דם להצלת חולים הזקוקים בדחיפות להשתלות מח עצם    בין החולים: הדר בת ה-5, חולת לוקמיה, ויעקב רובין, הזקוקים בדחיפות להשתלת מח עצם    אתם יכולים להציל אותם
נמרוד דוויק
אמיטב בחצ'אן, בצעד נדיר בתעשיית הבידור הבוליוודית, מבטל את חגיגות יום הולדתו ה-64    הסיבה - רעש האדמה
יפעת גדות
האוטוביוגרפיה של דוהרטי היא למעשה סיפור חייו של מדען, אך הפרק האחרון שבהם - "כיצד לזכות בפרס נובל" - נכתב על רעיונותיו לגבי "עשה ואל תעשה" בחייו של זוכה פרס נובל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il