X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
סדר היום הכלכלי ישתנה בעקבות נסיבות חיצוניות. מבנה הכוכבים על מפת המדינה מצביע על רה-ארגון כלכלי. התוכניות שהציג יאיר לפיד במסע הבחירות יתנפצו על-רקע המצב הנתון תחזית אסטרולוגית לשבוע שבין 3.5.13-26.4.13
▪  ▪  ▪
יידרשו פתרונות יצירתיים [צילום: פלאש 90]

עברנו את ליקוי הלבנה אמש, אך חוסר הוודאות יכול להימשך עוד יום, ואחר כך אפשר יהיה לקבל החלטות ולנוע קדימה. האמוציות והאינטנסיביות ימשיכו לאפיין את השבועות הקרובים. התאריך 28.5 הוא יום לא נוח, מעברו של כוכב מארס על נקודת הליקוי עלול להפתיע בהתפתחויות העולמיות, הרגישות הזו גם משפיעה על מפת המדינה שלנו.
הזהירות מומלצת גם ברמה האישית, בספורט אתגרי או בכל פעולה שעלולה לגרום סיכון. הסיכוי לשברים יעלה על הממוצע. הימים הקרובים יהיו כבדים ושקולים, וישפיעו על האווירה ומצב הרוח. ייתכן שהמאמצים שלכם ייתקלו בעיכובים מתסכלים, אך אף על-פי כן נצלו את הימים הקרובים להתקדמות, מאחר שאנו מתקרבים לליקוי החמה שיתרחש בתאריך 10.5.
אני חוזרת אותה המלצה, שבוע לפני הליקוי (3.5 עד 9.5) לא כדאי להוציא לפועל החלטות חדשות מאחר שאלה לא יתממשו לפי הציפיות שלכם. חוסר המודעות ללוח הזמנים הנ"ל יגרום לכם לשנות פרטים בתוכניות המקוריות בהמשך או אופי התוכניות לא יתאים למציאות החדשה.
שימו לב לכך שליקויים מפתיעים בכל מיני דרכים. תקופת הליקויים חושפת סודות, ומאחר שליקוי הלבנה שהתרחש בלילה בין חמישי לשישי (25.4) היה במזלות שור-עקרב, המסמלים נושאים פיננסיים, נחשפנו לדוגמה ל"עסקת המחיקה" בין נוחי דנקנר ובנק לאומי, שגרמה לסערה ציבורית (ליקויים משפיעים כחודש לפני הופעתם וכמה חודשים לאחר המופע). ברשימה שפורסמה כאן בתאריך 8.3.13 נכתב: "אלה זמנים שסקנדלים וסחרירים ימשיכו בכל הקשור לכספים, בנקים וכדומה...". מאחר שעד סוף חודש מאי אנו נמצאים בתוך רצועת זמן המושפעת מהליקויים, ניחשף לעוד כמה סקנדלים ושערוריות בתחום הכלכלי, בארץ ובעולם כולו.
הקשיבו לסיפורים שמספרים לכם, ייתכן שתקבלו מידע חשוב כדרך אגב. זה גם הזמן של הרכלנים וציידי הסיפורים הצהובים בתקשורת, קיים ניסיון לחפור עמוק כדי להוציא לאור מגוון נושאים הקשורים בבני מזל עקרב (דרך אגב, דנקנר בן מזל עקרב) או סיפורים בעלי אופי עקרבי (כוחניות, מיניות, פיננסים, קנאה, צרות-עין וסודות).
עוד מאפיין של התקופה הקרובה הוא השחרור מתבניות חשיבה מקובעות ואפשרות לתת לסטריאוטיפים לצאת מחייכם.
ההתפתחויות לא יהיו בגוונים של שחור-לבן. זו תקופה שיש בה אי-שקט. האלימות תמשיך ללוות אותנו ברקע, אירועים שאופיים שלילי אולי יגרמו לנו להביט פנימה לתוך הלב והנשמה ולהבין שהגיע הזמן שנלמד על סובלנות וכבוד הדדי. מבנה הכוכבים גורם לנו להיפגש עם המציאות, בלי לשחק משחקים. החיים האישיים סוערים יותר, עם ניסיונות להדביק פלסטרים על בעיות רציניות במטרה לעצור אותן כדי שלא יהפכו לפצעים קשים ומדממים. נושאים שנדחפו מתחת לשטיח, חוזרים וצצים. מערכות יחסים תהיינה פגיעות יותר לפצעים ישנים וסימני שאלה יתעוררו בנוגע ל"בריאותם" ולהמשכיותם.
אתם תהיו בשלים לבחון את עולם הרגשות, לדבר וללבן נושאים במערכת בינאישית. שימו את כל הקלפים על השולחן ודברו בכנות כדי להביא את השינוי המיוחל. זה הזמן להתיר קשרים מסובכים כדי להרשות לעצמכם לחיות עם האמת שלכם בחופשיות ובאהבה. תקופת ליקויים מביאה לעיתים קרובות למשבר והתמוטטות או לפריצת דרך. אם אחד מאלה מתרחש בחייכם בשבועות הקרובים, זה מבטיח צמיחה אישית מהירה.
דרך אגב, האם עקבתם אחר מספר רעידות האדמה שהיו בשבועות האחרונים? כוחם של איתני הטבע חזק יותר בתקופת הליקויים ונמשיך לשמוע על אסונות טבע גם במהלך השבועות הבאים. בתקופה הקרובה יש סכנה של שריפות.

השבוע...

26.4 [ט"ז באייר] היום מתאים לתקן את מה שנדרש, או אם צריך לעשות שינוי בנושאים ששגיתם לגביהם. היזהרו מנקודת מוצא שהיא על בסיס של הגזמה. אם אינכם מובנים, תתקשו לשכנע והתוצאה תהיה מביכה. הירח בטל משעה 11:56 עד למחרת, שבת, בשעה 14:32 בצהריים.
27.4 [י"ז באייר] משעות הצהריים אתם חשים משוחררים, רוצים לצאת לנשום אוויר. יש חיפוש אחר אידיאל, אבל התוצאה עלולה להביך. שימו לב לתנועותיכם. החשיבה שלכם אולי מהירה מדי לסביבה שלכם.
28.4 [י"ח באייר] העקשנות שלכם מובילה אתכם להתמודדות עם אחרים. אתם עקביים ולא סלחניים. מצב הרוח אופטימי ומאפשר לכם לראות דברים גם מזווית ראייה של הזולת.
29.4 [י"ט באייר] הירח בטל משעה 07:36 עד שעה 15:21 בצהריים. הרגשות נמצאים בשליטה, וייתכן גם שאתם שומרים על סודיות. יש לכם הזדמנות להוכיח מיומנויות מקצועיות ויצירתיות.
30.4 [כ' באייר] יש תחושה של סיפוק אישי. קיימת שליטה עצמית שעוזרת לכם לטפל בדברים רבים במהלך היום וביעילות רבה. חלקכם זוכים להערכה, בהלימה למעשים האישיים.
1.5 [כ"א באייר] זהו יום שמתאים לעבודה קשה. התמקדו במטרותיכם גם אם מתעוררים סימני שאלה. יש מקום לאזן בין הדחפים והאחריות האישית. הירח בטל משעה 17:06 אחר-הצהריים עד 17:20 (14 דקות). הרצון לשפר ולהשתפר חזק מאוד והפסיכולוגיה היא המניע המרכזי ליצירת השינוי ומחזקת את כוח הרצון. תזרמו.
2.5 [כ"ב באייר] אתם קרירים קצת בתחילת היום. יש חוסר סיפוק שעלול להכניס אתכם לוויכוחים ולתחושת תסכול, ותתקשו לממש את התוכניות המקוריות שהיו לכם. בשעות הערב, מפגש עם חבר קרוב יחזיר אתכם להאמין שאתם יכולים להצליח.
3.5 [כ"ג באייר] אתם מחפשים שיחבבו אתכם וחוסר סבלנות לא יועיל לכם. קשה לכם לזרום ולבטא את מה שאתם מרגישים ואתם מאופקים יותר בשיחות. הירח בטל משעה 07:24 בבוקר עד שעה 21:25 בלילה, המשיכו בשגרה, אל תצאו לרכישות חדשות, המתינו לשבוע הבא.

כלכלה ושווקים

הימים הקרובים, המושפעים מכוכב סאטורן, ישפיעו גם על השווקים בכיוון ירידה, ובהמשך אפשר לצפות להתאוששות. אבל אנחנו לפני ליקוי החמה שיתקיים בתאריך 10.5. יש שמועות על בועת נדל"ן בסין ועל קשיים פיננסיים שהתעוררו שם, אבל הממשל שם עטוף בסודיות. בהורוסקופ של סין, כוכב ונוס, המייצג כספים, נמצא במעלה 19 בעקרב וליקוי החמה יהיה מולו. זה לא היבט קל והוא מסמל את היחלשות המטבע.
הכוכבים אורנוס ופלוטו משפיעים על הממשל בסין, גם לפי המפה של סין החדשה מתאריך 1.10.1949 וגם על-פי מפת סין שלפני המשטר הקומוניסטי, מתאריך 1.1.1912. במהלך השנים 2014-2013 סין תעבור שינוי שישפיע על השווקים בעולם. בכל מקרה רואים שם במובהק רה-ארגון, אולי חולשה זמנית ואחריה התחזקות, צמיחה והתפתחות כלכלית רחבה מאוד.
בתאריך 6.5 משהו יתרחש מתחת לפני השטח וייחשפו מניפולציות כספיות במעגל רחב באירופה, בארה"ב ואולי גם שוב אצלנו. ציינתי זאת לא פעם במהלך השבועות האחרונים: "כמה שיטות של בנקים ייחשפו כמסוכנות... עונת הליקויים תביא בזרועותיה שערוריות ואו משברים כלכליים..." (מתוך רשימה שפורסמה כאן בתאריך 12.4.13).

אצלנו

אתחיל עם משהו בנימה אישית. חדשות לבקרים, בתקשורת הכתובה והמדוברת, מספרים לנו על גזירות כלכליות שעומדות לנחות עלינו. בכל פעם שהמילה גזירות מופיעה, יש לי אסוציאציה מיידית הקשורה בהיסטוריה - גזירות פרעה שגזר על הזכרים, גזירות אנטיוכוס שהיו גזירות שמד, גזירות ת"ח-ת"ט שהיו פרעות ביהודי אוקראינה בתקופת חמלניצקי, גזירות תתנ"ו שהיו עוד מסע פרעות ביהודים באירופה במסע הצלב הראשון ועוד. אני תוהה למה לא מדברים על צעדים כלכליים? האם זה לא נכון יותר? האם כל אחד מאיתנו שמחליט לטפל בגרעון אישי בבנק, או לוקח על עצמו התחייבויות כדי לחסל מינוס בחשבון, גוזר גזירות על משפחתו או בוחר בצעדים כלכליים מחושבים?
מבנה הכוכבים על מפת המדינה מצביע על רה-ארגון כלכלי. החלטות שתכליתן תביא לתהליכי צמיחה. זה זמן של הפרדה וסדרי עדיפויות בין מה שחשוב יותר בזמן הקרוב ועל מה אפשר לוותר למען העתיד, גם במושגים של רווח והפסד. זו השפעת הסאטורן (ציר 5-11), ההתבגרות תביא למרחב ולדינאמיקה כלכלית, והכל בהתנהלות נינוחה. לאורך השנה יש כוכבים גם על ציר 2-8 וגם על ציר 5-11. המשמעות היא שקיימת דחיית סיפוקים מסוימת, כניסה למסגרת שההוצאות בה מידתיות, ובה בעת התפתחות והשקעה העוזרות להמשך הצמיחה. יש מקום לאופטימיות למרות הצעדים הכלכליים מאחר שהמצב הכלכלי שלנו במדינה הוא טוב! קיימות תוכניות רבות והסאטורן יעשה סדר, יעזור לבחון מה אפשר ומה אי-אפשר להוציא לפועל. מפת הממשלה מציגה פתרונות יצירתיים.
המפה של יאיר לפיד כשר האוצר מתארת שאין לו כוח לעשות את הדברים כפי שהוא רוצה (זה נכתב כאן כבר ב-29.3.13). תוכניותיו, אותן הציג במסע הבחירות, מתנפצות על-רקע המצב הנתון. יהיה עליו להתפשר ולהציג תוכניות ריאליות בהתאמה למציאות. לפיד, שהוכיח שיש לו כתיבה יצירתית, יידרש להוכיח בשנים הקרובות יצירתיות מעשית כדי להצליח.
אלא שכבר נכתב כאן ב-22.3.13, שגם אם נכון לעכשיו קיים ניסיון ליצור סדר-יום כלכלי וחברתי, הרי שזה ישתנה נוכח מצבי מבחן ואירועים סביבתיים לא צפויים. לדאבוננו, הממשלה והמדינה יצטרכו לארגן את נושא המשאבים בצורה שונה.
"ישוב ארץ ישראל אינו תשובה על שאלת 'מה נאכל' של כל יחיד ויחיד, כי אם על שאלת החיים של הכלל כולו" [אחד העם].

תאריך:  26/04/2013   |   עודכן:  26/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לאה טרן
התערוכה של דן בירנבוים, "מבט של עורב", מביאה לצופה תצרפי נוף ייחודיים המתקיימים בדמיון האמן בלבד    חנה ארנדט, הפילוסופית והוגת הדעות השנויה במחלוקת, בקולנוע    וגם על הדרמה "דבר על מקום הימצאם" ששודרה בערוץ הראשון
ד"ר מיכאל ויינפאס
אני ממליץ לגשת לרופא המשפחה לפחות פעם בשנה ולהתייעץ עימו לגבי הבדיקות התקופתיות שעליכם לעבור בגילכם    הזמן המועט שתקדישו לנושא עשוי לעשות את ההבדל בין חיים למוות
ד"ר נמרוד פרידמן
הנושא העיקרי המטריד גברים הוא החזה, המתקשר ישירות עם הדימוי הגופני של הגבר ותחושת הזהות המינית שלו    חזה שטוח ושרירי, מזוהה עם מבנה גוף גברי, בעוד שחזה עגול ובולט מזוהה עם נשיות
ד"ר עאמר חוסיין
לקראת חגיגות ל"ג בעומר מזהירים במרכז הרפואי זיו מפני כוויות - הגורם הרביעי בשכיחותו לתמותה בילדים, המהווה 5.3% ממקרי התמותה
עליס בליטנטל
"ליזיסטרטה" בתיאטרון הבימה: חרם על יחסי המין שהחליטו נשות יוון כנגד בעליהן, כנשק שיגרום לסיום המלחמה, הוא העומד במרכז הקומדיה של גדול מחזאי הקומדיות הקלאסיות ביוון, אריסטופנס. אודי בן משה ואלי ביז'אווי, עבור תיאטרון "הבימה" , בחרו להטיל על אלופי המטכ"ל להציג את המחזה ולשחק את תפקידי הנשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il