X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשורה רעה לחובבי הדגים בבריטניה: חוק חדש שמטרתו הגנה על בעלי חיים קובע כי ילדים מתחת לגיל 16 אינם רשאים לקנות דגי זהב וחיות מחמד החוק אף אוסר על בעלי חנויות למכור כל סוג של בעל חיים לקטינים העונש הצפוי לעבריין: עד שנת מאסר וקנסות בסך אלפי אירו
▪  ▪  ▪

העיתון "דיילי מייל" הבריטי מדווח כי הצעת החוק, שעלתה במסגרת דיוני הפרלמנט, קובעת תקנות חדשות באשר לדרישות מבעליהם של חיות מחמד, בהן: "חיוב נקיטת צעדים סבירים לדאגה לשלומם".
החל מהשנה הבאה, תהא זו עבירה פלילית, בעלת השלכות של עונשי מאסר בפועל וקנסות בסך 5000 אירו, למי שלא יספק לבעלי החיים שברשותו "סביבה סבירה להתפתחות, תזונה ראויה, מקום לביטוי טבעי, מקום המופרד משאר בעלי חיים מזיקים במקרה הצורך, הגנה מפני כל סוג של כאב, סבל, פציעה ומחלות".
השתתפות בעלי החיים בקרקס - טרם נאסרה
הצעת החוק אינה כוללת כל איסור בדבר שימוש בבעלי חיים לצורכי בידור ושעשוע. ע"פ ההצעה, השימוש בבעלי חיים במסגרת הופעות הקרקס - חוקי וכשר. פעילים בארגוני 'צער בעלי חיים' מחו נגד ההצעה ודרשו לאסור בחוק כל שימוש ציני בחייהם של בעלי החיים.
ברחבי בריטניה ישנם כיום שלושה קרקסים מרכזיים בהם מופיעים בעלי חיים העוברים אימונים מפרכים ואינטנסיביים, סביב השעון. חברי הפרלמנט ניסו להסביר כי החוק החדש אינו שואף "לאסור דברים", וכך הגנו על עמדתם אל מול הפעילים החברתיים.
בין ההשלכות החדשות של החוק: הקשחת עמדות אל מול אלה המורשעים בהתעללות בעלי חיים. על-פי ההצעה, תקופת המאסר תוכפל ותעמוד על 51 שבועות, בעוד הקנסות עתידים להגיע עד ל- 20,000 אירו.
האחראי על תחום בעלי החיים בממשלה הבריטית, השר בן-ברדשוא, הגן על האיסור שחל על צעירים מתחת לגיל 16 לגדל דגי זהב, ואמר: "גידולם של בעלי חיים צריך לבוא מתוך החלטה רציונאלית ולא מתוך צירוף מקרים ומזל".
"גם אם ישנם ילדים אשר זוכים בדגי זהב במסגרת ירידים ותערוכות, ואכן דואגים לשלומם באופן אחראי ובוגר, ישנם אחרים אשר מזניחים ומובילים אותם למותם המהיר", הוא הוסיף. בה בעת, יוצא דוברו של השר לאיכות הסביבה כנגד ההחלטה ה"אבסורדית", וטוען כי "שליחתם של אזרחים למאסר והטלת קנסות על אלה שמוכרים בעלי חיים לילדים מתחת לגיל 16 - מגוחכת לחלוטין".
"יחד עם זאת", אומר דובר השר, "הצעת החוק בעניין בעלי החיים מעלה איפוא מספר אספקטים חיוביים, ועל כן סביר כל לא נתנגד לכל סעיפי ההצעה. אנו נעמיד את מכלול החוק תחת עיניים בוחנות וננסה להוציא את המיטב לטובת בעלי החיים הראויים להגנה בכל רחבי בריטניה".

תאריך:  16/10/2005   |   עודכן:  16/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר גולדברג
הרכב הפועל תל אביב יעבור שינוי נוסף לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים
ניר וייס
היכה את התלמיד, בעט באיבר מינו, אילץ אותו לאכול פלפל חריף וגרם לו לדמם בפיו    בית המשפט ציין את הקושי שבמלאכת החינוך המיוחד אולם קבע כי יש להרתיע את המורה ואחרים שכמותו מהפעלת אלימות נגד חסרי ישע
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
הדרגה - 5.1 בסולם ריכטר    עד כה דווח על שני נפגעים    אין סכנה לצונאמי בעקבות הרעידה
יפעת גדות
ילדים מתחת לגיל שש המכניסים לגופם רמות גבוהות של פלואוריד בזמן ששיניהם עדיין גדלות, עלולים לפתח רעלת פלואור
נוה יוסף
חשין: "הוריהם של ילדים שבחרו שלא להידרש לחינוך הממלכתי, אל יבואו בטענה כי אין מזכים אותם בארוחה חמה כהוראות חוק ארוחה יומית לתלמיד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il