X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תגובות נזעמות במערכת הפוליטית לשני הפיגועים שהתרחשו אחר הצהריים ח"כ אורלב: ממשלת ישראל חייבת לנקוט בתגובה חריפה שלא ננקטה כמוה עד כה עריקאת: הפיגועים - ניסיון לערער שלטון אבו מאזן
▪  ▪  ▪
שטייניץ: "אבו מאזן צריך להילחם בטרור"

מופז: דורשים מהרשות לפעול

עומר שיקלר, ענבל אביב
שלושה צעירים נרצחו בפיגוע בצומת גוש עציון

זמן קצר לאחר הפיגועים שהתרחשו אתמול אחר הצהריים (יום א', 16.10.05) בצומת גוש עציון ובצומת עלי, פיגועים בהם נהרגו שלושה ישראלים ונפצעו ארבעה נוספים, נשמעו תגובות זועמות במערכת הפוליטית.
יו"ר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת, ח"כ יובל שטייניץ אמר בתגובה לפיגוע: "במקום לסכם עם אבו מאזן על מחוות כמו רכבת בין עזה ליו"ש, רכבת שתהפוך מיד לרכבת אקספרס לטרור - מוטב לתבוע ממנו להלחם בטרור, או שיסתגר כמו קודמו במוקטעה".
בעקבות הפיגועים הודיע שר הביטחון, שאול מופז, כי יקיים בשעות הערב דיון הערכת מצב מיוחד בו תשתתף צמרת מערכת הביטחון. בנוסף, הוא אמר, כי הוא דורש מהפלשתינים להתחיל לפעול. "אנו נעשה את כל הנדרש על-מנת להעניק ביטחון לתושבי ישראל ויהודה ושומרון, אך באותה נשימה דורשים מהרשות לעבור משלב הדיבורים לשלב המעשים ולפעול באקטיביות נגד אירגוני טרור".
ח"כ אורלב: על צה"ל להשתלט עוד הלילה על בית לחם
יו"ר המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב, אמר בתגובה לפיגועי הטרור: "לאחר שהוכח שההינתקות נותנת רוח גבית לטרור, ממשלת ישראל חייבת לנקוט בתגובה חריפה שלא ננקטה כמוה עד כה. על צה"ל להשתלט עוד הלילה על בית לחם ולהחזיק בה עד לטיהורה מקיני המחבלים. ישראל צריכה לנקוט יוזמה התקפית עד לכניעת ארגוני הטרור כפי שנקטה לאחר ירי הקסאמים מעזה".
אורלב הזהיר כי אם ממשלת שרון תסתפק בתגובה שגרתית, "אנו עלולים לחזור חלילה לפיגועי הטרור הקשים שהיכו בנו בשנים האחרונות".
יו"ר סיעת המפד"ל, ח"כ שאול יהלום, אמר בתגובה לפיגוע הירי בצומת גוש עציון: "יש להפסיק מייד את הצטיידות הפלשתינים ברובים ובנשק חם ולגנוז את התוכניות ההזויות של יציאה ממרכזי הערים והעברת אחריות למשטרה הפלשתינית".
מועצת יש"ע מביעה את כאבה על הנפגעים בפיגוע הירי בגוש עציון ובבנימין. מועצת יש"ע תובעת מראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל "לסגור מיידית צירי תנועה שנפתחו באחרונה לתנועת ערבים ואשר הקלו ללא ספק את מלאכת המרצחים".
ח"כ אלון: יש להפיל מיד את ממשלת הכניעה של שרון ושותפיו
ח"כ בני אלון מהאיחוד הלאומי אמר בתגובה, כי "ראש הממשלה שברח מן הקאסמים בגוש קטיף הביא את הטרור אל תוך גוש עציון". לדברי אילון, יש להפיל מיד את ממשלת הכניעה של שרון ושותפיו.
חברו למפלגה, ח"כ אריה אלדד אמר כי שרון התיר את דמם של תושבי ישראל. אלדד קרא לבדוק אם הנשק ששימש את הרוצחים הוברח ממצרים לאחר שישראל יצאה מעזה. "במקום לרדוף את מתנחלי חברון, יש לבדוק האם הרובים והתחמושת הוברחו במסגרת ההסכמים שחתם שרון עם המצרים".
ד"ר רון בריימן, אמר בתגובה לפיגוע בצומת גוש עציון, כי "בשעה ששרון ושותפו פרס עסוקים בחיזוק רשות הטרור הפלשתינית, אבו-מאזן ושותפיו מהחמאס ממשיכים לרצוח יהודים. לנוכח קורבנות השרון הממשיכים ליפול, חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי תובע את התפטרותו המיידית של מי שנתן רוח גבית לטרור".
עריקאת: הפיגועים - ניסיון לערער שלטון אבו מאזן
השר לעינייני משא-ומתן ברשות סאיב עריקאת אמר ל- Nfc כי פיגועי הירי בגוש עציון ובעלי בוצעו במטרה לחבל בנסיונות הרשות להגיע להישגים משמעותיים בין ישראל לפלשתינים. עריקאת הוסיף כי הפיגועים הם ניסיון לערער את משטרו של היושב-ראש אבו מאזן.
"קטל פלשתינים וישראלים לא תורם לאף אחד",סיים עריקאת. יושב-ראש הרשות נמצא במצרים שם יפגש מחר עם מובארק לקראת פגישתו בסוף השבוע עם הנשיא האמריקאני ג'ורג' בוש.

תאריך:  16/10/2005   |   עודכן:  17/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
ביהמ"ש קבע כי הפרסומים, במסגרתם טען דניאל פלטי, יריבה של יעל גרמן בבחירות המוניציפליות של שנת 98', כי שילמה שוחד בחירות, מהווים לשון הרעה
אלעזר לוין
נכסים ובנין, בשליטתו, קנתה ב-3.3 מיליון דולר 75% ממגרש לבנית 126 דירות ו-930 מ"ר מסחרי    תשקיע במזומן עוד 6.4 מיליון דולר
יפעת גדות
המחלקה לפסיכולוגיה בביה"ח לוינשטיין פיתחה שיטה ייחודית לטיפול פסיכולוגי בשילוב שוקולד    המטופלים לומדים ליצור מיני מתוקים העשויים על טהרת השוקולד, בשילוב טיפול פסיכולוגי
יפעת גדות
בימים אלה, כאשר עיני העולם כולו עוקבות בדאגה אחר התפשטות מחלת שפעת העופות, מתגייסת החברה להגנת הטבע בישראל למחקר בנושא, ומרגיעה: אין עדויות להידבקות בני אדם על-ידי ציפורים נודדות
נוה יוסף
"בהחלטתנו זו מביאים אנו במניין את הרגישות המיוחדת הנלווית אל נושא הר הבית, שעה שמעשה פעוט לכאורה עלול להוליך לתבערה גדולה" - כותב השופט חשין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il