X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אולי מקור הבעיה איננה כלל בולרשטיין, אלא בהצעת חוק פיצוי-פינוי המבישה של הוועדה בראשותו מר טומי לפיד, ראש תנועת שינוי, שר המשפטים בדימוס אשר רואה בהצעת החוק הקטסטרופלית הזו כשיא של הישגיו החקיקתיים
▪  ▪  ▪

אבהיר בפתח הדברים כי אני תומך מאד בתהליך ההינתקות, עם כל הכאב הרב המלווה אותו, בעיקר כאבם של אזרחים טובים ונאמנים, שייאלצו לעזוב את ביתם עקב ההינתקות, מנגד אני גם מאד לא אוהב את צורת ההתנסחות של ולרשטיין, היוצרת הרגשה לא טובה של התנצחות עם הלגיטימיות של ספר החוקים.
אך טרם אנו שולחים את ולרשטיין למאסר עולם עם עבודת פרך, על המרדה נגד אושיות שלטון החוק במדינת ישראל, בואו ונביט קודם בלשון החוק כפי שהציעה הממשלה, וכפי שאישרה הכנסת בקריאה ראשונה, ובואו נבחן במיוחד את סעיף 17 שלו, עונשין.
העושה אחת מאלה, דינו - מאסר 3 שנים; עשה כן תוך סיכון חיי אדם, או כשהוא נושא נשק חם או קר, - דינו מאסר חמש שנים:
(1) נכנס לשטח, שהכניסה אליו הוגבלה, או שוהה בו, ללא היתר או תוך הפרת תנאי מתנאיו, בניגוד להוראות סעיף 25.
(2) נכנס לשטח, שהכניסה אליו נאסרה, או שוהה בו, בניגוד לסעיף 26.
(3) מפר הוראה שניתנה בידי איש כוחות הביטחון לפי סעיף 25(ג) או 26(ג) לצאת מהשטח שהכניסה אליו הוגבלה או נאסרה.
(4) מפריע לאיש כוחות הביטחון או לאדם אחר הפועל לפי חוק זה, להוציא, להרוס או לאטום נכס שיש למסרו או לפנותו לפי סעיפים 30 או 31 (בסעיף זה - נכס) או מפריע להם במילוי תפקיד אחר מתפקידיהם על-פי חוק זה.
(5) משתתף בהתפרעות המפריעה לביצוע הוראה מהוראות חוק זה או משתתף בהתפרעות במטרה להפריע בביצוע הוראה כאמור; "התפרעות" - השתתפות בהתקהלות של שלושה אנשים או יותר המפרה את השלום
(6) פותח אטימה שנעשתה בנכס.
(הסעיפים הועתקו מעותק קשיח, ואם חלה טעות בהעתקה - זוהי טעות בתום לב)
זהו נוסח סעיף 17 להצעת החוק, זו ההצעה שעברה בכנסת בקריאה ראשונה, ואתם יודעים מה, אם זה החוק אשר ייחקק, אז אפילו אני, התומך בהינתקות, והחרד מפני כל מילה של הסתה, אעדיף להירקב בכלא מאשר למלא אחר הוראותיו - כלשונו היום.
ממשלת ישראל, ובראשה אריאל שרון, וטומי לפיד שני דמוקטטורים מזן מאד מאד מיוחד, זוממים להשליך לבית האסורים ל-3 שנים כל חקלאי שיאחז במטעיו, כל בעל שיאחז בביתו, כל איש וילד שיידבק בחדרו ובצעצועיו - שלא לדבר כל שלישית אנשים אשר "תפר את השלום" - ואפילו לא הרימו קולם, לא הרימו ידם, לא איימו על איש, לא סיכנו איש, רק נדבקו לאדמת מולדתם ואמרו, אם אתם רוצים אותנו בחוץ, תצטרכו לפנות אותנו, אנחנו מרצוננו לא זזים, והפתרון של ממשלת ישראל - שלוש שנים לסל - וחסל.
גם כנסת ישראל אישרה (רק בקריאה ראשונה) ברוב הדרה וברוב גדול את הסעיפים האלה, פרי הביאושים של טומי לפיד שר המשפטים וועדת השרים לחקיקה שבראשה עמד.
ומה הפלא אם כן שקולות המחאה נגד החוק (שהוא עדיין כלל לא בתוקף) אפילו מושמעים על-ידי פנחס ולרשטיין מעבר להררי היש"ע - נשמעים היום בכל בית ובית בישראל.
מי שזרעו את זרע הרע היו רשויות השלטון, אשר ניסחו הצעת חוק לא חוקית, לא מוסרית, לא חוקתית, הצעת חוק אשר אם תשלים את הליכי החקיקה מבלי שתשונה - לא תעבור את מבחן הבג"צ.
וכל מי שנלחם נגד ניסוחיו הנוכחיים המסוכנים של החוק, באמצעות מתן ביטוי ציבורי (ומידתי) לדעתו על החוק, כל עוד החוק לא נכנס לתוקף, וכל מי שיתקוף את סעיפי החוק הזה באמצעות בית המשפט, לאחר שיעבור בקריאה שניה ושלישית - אין לנו אלא לברכו.

תאריך:  20/12/2004   |   עודכן:  20/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שבתאי עזריאל
ניסיון עיקש להשיג משירות סקאל מידע טכני פשוט על וידיאו, הסתיים ללא תוצאות לאחר שעה וחצי של טלפונים ודרישה מדהימה. אם לא תמסור את תעודת הזהות שלך לא תוכל להתלונן. תשמעו סיפור
מיכאל שרון
בחיים המדיניים והחברתיים אין ואקום, וכשמגמה אחת מסתלקת מבמת עיצוב המציאות, זוכה למומנטום אדיר המגמה המנוגדת. וכך, כבר ידובר בקרוב גם על גבולות אוסלו. והנה, אף אביגדור ליברמן עיצב עמדות בהתאם לאותו מומנטום הנגדי.
פרופסור ג'רלד פרמן
עמי דור-און
תום בן-חיים
הגיע זמנו של המונופול הדתי על האמונות שבלבבותינו לעבור מעולמנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il