X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
▪  ▪  ▪




החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), באמצעות המותג קינלי סודה, משיקה לראשונה בישראל מתחם מיוחד תחת הקונספט - "Less is more” ,במסגרת פסטיבל אומנות הארץ שיתקיים בחול המועד סוכות, בין בתאריכים 19.10.05 -23.10.05, במתחם רידינג בתל אביב.
המהלך, בהשקעה של כ-500,000 ₪, משתלב בהשקה המחודשת של המותג "קינלי סודה", ומציע פעילות חינם לכל המשפחה, כאשר האטרקציה המרכזית הינה הופעה חיה של אמן חול, יבגני סברדלוב, (42) המשתמש אך ורק בחול ים כדי לייצר תמונות ייחודיות , בעלות אלמנטים משתנים.
    הקהל שיגיע לפסטיבל יוכל לראות את סברדלוב מייצר בזמן אמיתי, אמנות מדהימה המתבססת כאמור על חול ים בלבד. האומן ייצור את ציורי החול על שולחן אור. יצירתו תוקרן בשידור חי על מסך ענק (3.6מ'
  • 2.1מ') ותלווה במוזיקה סוחפת. אחת לחצי שעה יעלה האומן ליצירה בת 5-7 דקות שתרתק אליה את באי הפסטיבל. בין מופע למופע ישודרו אימג'ים מקמפיין ההשקה של קינלי סודה.
דיילות המתחם יחלקו למבקרים גלויה עם תמונת חול למזכרת. מתחם זה יחל לפעול כל יום בשעה 18:30 בערב וינעל עם סיום הפסטיבל בכל ערב.
דורון ארד, מנהל מותג קינלי סודה: "ההשקה המחודשת של קינלי סודה כוללת ראייה אסטרטגית שיווקית במסגרתה נבנה מיצוב חדש למותג, ליצירת בידול אמוציונלי בקטגוריה וליצירת פעילות ייחודית להרחבת צריכת הסודה. אנו רואים בפסטיבל אומנות הארץ הזדמנות מצוינת לפעילות ייחודית המחזקת את המסר
“Less is more” ותואמת את ערכי המותג".
החברה המרכזית הכריזה לאחרונה על השקה מחודשת למותג קינלי סודה KINLEY SODA ועלתה בקמפיין חדש למותג, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל. הקמפיין מדגיש את מסר "העוצמה השקטה" של המותג ומציג את קינלי סודה כחווייה יומית רלוונטית לצד יתרונותיו הפונקציונליים של המשקה: מרווה, טבעי, בריא ונטרלי.
אודות אמן החול יבגני סברדלוב
יבגני נולד בסנט פטרסבורג (לנינגרד) ב-1963, שם סיים את האקדמיה לאומנות. מאז עלייתו לארץ בשנת 1991 הוא ממשיך בהצלחה בקריירה האומנותית. יבגני הציג את עבודותיו בתערוכות רבות הן בארץ והן בחו"ל. כמו כן מספר רב של עבודותיו נקנה על-ידי אספנים פרטיים מארה"ב, בריטניה, קנדה וישראל. ב-2004 נכנס יבנגי לשותפות עם חברת AVS וביחד הם יוצרים בהצלחה הפקות מולטימדיה וטלוויזיה.

תאריך:  19/10/2005   |   עודכן:  19/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il